ik kan eens gaan googlen op andere garages zit woensdag nog in drenthe voor mijn werk wie weet dat ik op de terug weg ff bij een garage langs kan gaan. Ik snap de reden niet echt ik denk dan dat hij gewoon geen zin had een stoel in de auto te zetten
bedankt voor de antwoorden weer @spriet. balen dat het allemaal zo moet lopen. wij willen zelf ook bij babyplezier (eindhoven toch?) gaan kijken en zag wel op de site dat die winkel maandag gesloten is.
zonet even een Volvo garage van verderop gebeld en ik heb het verhaal uitgelegd en de Multi tech 2 benaming zegt hem niks maar hij gaat het voor me uitzoeken want er waren wel stoeltjes die tegen de rijrichting in kunnen zei hij. Ik mocht ook wel langskomen om dan op de site mee te kijken want hij was ook van mening dat het wel moest passen als het een gordel bevestiging was. Word straks terug gebeld... fijn!!
Nou hij belde net terug, hij had een stoeltje gevonden idd 9-25 en dan met gordel bevestiging. 3/4 dagen levertijd moet namelijk uit zweden komen. 345 euro echt belachelijk dat diegene van die andere zaak gewoon geen zin had om een auto stoeltje te verkopen. dan zal ik mijn afspraak bij drachten even annuleren
Wat goed!!! Mooie stoel ook! Benieuwd hoelang het duurt, dan is hij via de Volvo dealer goedkoper dan wanneer je hem besteld via Carseat. Veel plezier alvast ermee!
Gefeliciteerd met je aanschaf. Laat ons weten wanneer hij binnen is en hoe hij bevalt, ben erg benieuwd.
Ik werd vanmiddag nog gebeld door degene van de auto stoeltjes van de babyplanet met de vraag of ik voor een ander stoeltje was gegaan of van dit idee was afgestapt. Dus ik heb uitgelegd waarom ik voor de Multi tech heb gekozen omdat het voordeel is dat hij vooruit gezet kan worden ook op een bepaalde leeftijd. En hij vroeg nog of ik dan ook een goede uitleg kreeg, dus uitgelegd dat ik verwacht dat ze bij de garage me hiermee wel helpen ja. Maar wie weet gaan ze zich nu ook wel verdiepen in meedere soorten auto stoelen die voor achteruit zijn want deze "Multi tech" zei hem niks en nadat ik zei dat deze ook van romer/britax is hoorde ik hem denken
Mmmm, apart... ze belden mij ook een dag nadat ik daar was wezen kijken voor de MW. Ik vind het niet bepaald klantvriendelijk om klanten te bellen om te vragen of ze de stoel gaan kopen en zo niet waarom niet en welke stoel je dan evt. wel gaat kopen Weet nog dat ik daar erg verbaasd over was. (En idd ook het idee had dat ze zich misschien zouden verdiepen in meerdere stoelen na de informatie die ik ze had gegeven maar dat hebben ze dus niet gedaan ) Jij was er nog niet geweest begrijp ik, maar vond jij het niet raar dat telefoontje?
Hoi, Heb hier wel eens eerder gepost maar moet nu echt een stoel gaan aanschaffen. Dochter is 14 maanden en zit nog onder de rand van de mc maar het zal vast snel gaan nu Kunnen jullie helpen? - een stoel die ook incidenteel past in een kleine auto - uiteraard achterwaarts maar ook voorwaarts te plaatsen - redelijk makkelijk te installeren - ik heb geen groot kind dus qua ruimte hoeft de stoel niet heel groot te zijn. - prijsklasse is niet het belangrijkste, maar niet de duurste graag - mijn dochter zit hooguit 2x per week in de auto dus de stoel wordt niet intensief gebruikt ( komt wel een tweede aan) Wie o wie wil mij helpen?
Hoi Carino, Stoelen die zowel voor-als achterwaarts gebruikt kunnen worden zijn de Britax Romer Multi Tech 2, Britax Romer Two Way Elite, Axkid Kidzofix, Axkid Kidzone, Brio Zento. Deze stoelen kunnen allemaal tot 25 kg. achterwaarts gebruikt worden. Dan heb je nog de Hauck Varioguard (alleen middels isofix bevestiging), Ellermeyer G0/1 Isofix, Cybex Sirona, BeSafe iZi-Kid combi X3, Klippan TrioFix en Joie Stages. Deze stoelen kun je tot 18 kg. achterwaarts gebruiken. Voor uitgebreide informatie en prijzen verwijs ik je graag naar mijn website: www.achterwaartsvervoeren.nl Succes!
Ik vindt het geen rare vraag opzich, de man van babyplezier zet zich al jaren in voor achterwaarts vervoer en heeft er de afgelopen jaren al een aantal nieuwe stoelen bijgekregen. Wij hebben ook wel contact met hem gehad en hij zei zelf graag britax te willen verkopen maar dat het toch noch toe nog niet is kunnen lukken met de leverancier! Hij was tot voor kort wel de enigste in NL die uberhaupt achterwaartse stoelen verkocht en is hierin in NL echt een pionier! Het is pas het laatste jaar/1 1/2 jaar dat er meer in NL verkocht wordt zoals in Drachten, helaas is daar de kennis ook nog niet optimaal!!
Heey wat goed dat jullie ook kijken naar een achterwaartse stoel. Een stoel die niet heel veel ruimte inneemt en zowel voor als achterwaarts te gebruiken is is de Britax Multi tech2. Ook bij Volvo dealers te koop onder de Volvo naam. Een stoel die tot 25 kg te gebruiken is en erg compact is is de Britax Highway en is ook voordelig geprijsd. De stoelen van Axkid (3verschillende modellen) schijnen ook vrij compact te zijn en 2 daarvan later ook voorwaarts te gebruiken. Zelf hebben wij ook een dochter van 2,5 jaar die niet groot is en woj hebben de Besafe izi kid X3. En de Britax Max way die ook compact is en makkelijk over te zetten is. Onze dochter weegt nog geen 12 kg nu dus ik verwacht dat ze toch minimaal tot 5 jr gewoon in de Besafe zal passen want ook al is hij maar tot 18 kg de rugleuning is erg lang. Van de Besafe komt van de zomer ook een stoel uit tot 25 kg. Succes met de zoektocht en stel gerust al je vragen!!!