Achterwaarts gerichte autostoeltjes....

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Melrose, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    De MaxWay (en de Hi-way) steunen op een steun, dat maakt het onstabieler als je daar iets onder gaat leggen. De speciale wedge heeft een inkeping erin zodat die steun daar precies tussen blijft en nergens af kan schuiven!

Wanneer je een stoel hebt met een vlakke onderkant, zoals bijvoorbeeld de Besafe is dit veel gemakkelijker te verhogen omdat het een veel groter draagvlak heeft...

Ik denk toch dat het grootste verschil daarin zit. Zelf zou ik overigens niet zo snel voor een handdoek kiezen, drukt veel gemakkelijker in. Zelfde principe waarom je de jas van je kind uit moet doen. Ik zou zelf voor zo'n speciale rol gaan, of toch dat zorgplankje dat is ook stevig materiaal en heeft een mooi groot draagvlak!

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    terug van 2 weken vakantie, heenreis heeft dochter 1x over gegeven we gingen over nogal bergachtig gebied en dat was waarschijnlijk iets te in combinatie met het achterwaarts vervoeren.
    Verder ging het prima wel jammert ze half slaperig over au maar misschien komt dat omdat ze vrij rechtop zit en dat ze dan stijf is ofzo.
    maar we reden heenreis ook 22 uur en terugreis 23 dus misschien was de rit wel wat te lang. ;)

Verder ben ik verbaasd over hoe slecht ze de kinderen vervoeren in italie ze zitten vaak gewoon los in de auto zonder stoel of gordel of wel in een stoel maar de gordels los :$
    ik ben er op geen gegeven moment op gaan letten maar dat kon ik beter niet doen geloof ik.
    En dan te bedenken dat ze in dat land ook nog eens asociaal rijden en daardoor veel gevaarlijke situaties creëren.

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Jeeeh, de Joie Stages is binnen. Kan makkelijk in de auto en mijn dochter viel meteen in slaap haha.

Verbaasde me wel hoe makkelijk de stoel vastgezet wordt. Eigenlijk zoals een maxi cosi..

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Plaats straks wel even een foto voor de dames die geïnteresseerd zijn in de stoel of voor op de website van achterwaartse stoelen.

5. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat was een leuk verjaardagscadeau :) Gefeliciteerd met je dochter!

Ja enorm handige installatie he?! Dat vind ik een heel fijn voordeel aan de Joie Stages.
    Mijn Max-Way is in mijn auto best moeilijk te plaatsen. Ligt aan mijn auto, niet aan de stoel, maar toch.

Ben benieuwd naar een foto :) Leuk!

Veel plezier ermee :)

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    vandaag zo'n zwemrol van de hema onder de stoel gedaan en hij staat echt een stuk schuiner nu. morgen ritje van een uur gepland staan, hoop dat het zo beter gaat. we hebben trouwens voor geen ruimte hoeven inleveren.

Bijgevoegde bestanden:

7. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wow, dat is zeker een verschil Poemi! Moet echt goed zijn zo. :)

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wij hebben de Joie Stages ook binnen:D ziet er mooi uit, ga hem vanmiddag in de auto zetten. Onze zoon past nog wel in de maxicosi, wat zouden jullie doen? In de maxicosi laten of nu toch in de Joie? Hij zit/ligt er goed in.

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
  10. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mooi Babbel!!

De Joie kan al wel hoor. Als hij er fijn in zit kan dat prima.

Mag ik je foto gebruiken voor de website? :)
    Wat voor auto hebben jullie ook al weer?

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt kusjesmama.

Ja hoor de foto mag je gebruiken. Hoe moet ik dat doen?
    Wij hebben een peugot 207 uit 2012

12. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Als je de bovenste foto zou willen mailen naar info@achterwaartsvervoeren.nl zou dat top zijn.
    Ik kan hem ook via hier wel opslaan maar dan is hij vrij klein.

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Als het goed is heb je de foto nu binnen. Succes ermee:)

14. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dank je :)

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het net erg irritant met de gordel ervoor om je kind erin te zetten? Of is daar een manier voor ofzo..
    Ben beetje aan rondkijken voor een groep 1 autostoeltje en ben er nog niet uit of het voorwaarts of achterwaarts word..

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Je kan de gordel aan de achterkant loshalen..kleine erin en weer vastmaken. Dus nee niet lastig

17. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat was mijn eerste indruk ook maar het valt reuze mee. Heb er ook nog geen gebruiker over horen klagen.

Wat is je twijfel tussen voor- en achterwaarts? Heb je al eens gekeken op www.achterwaartsvervoeren.nl
    Daar vind je ook een overzicht van stoelen die er te koop zijn. De andere stoelen hebben een andere bevestiging waardoor de gordel anders loopt.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Heb je in de 207 geen last van en korte gordel? Ik heb een 107 van 2012 en kreeg m alleen in de rechte stand. Ik moet m zelf nog bestellen maar kon m even snel passen.

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wat fijn dat je hem kon passen!
    Nee daar hebben we geen last van...maar dan zou jij hem dus niet achterwaarts kunnen gebruiken?
    Is je gordel voor wel langer?

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Voorin lukt wel dus dan moet ze maar voorin zitten. Als ik m heb probeer ik t nog even achterin maar ik denk niet dat t m gaat worden.

Deel Deze Pagina