Autostoel voor ondiepe achterbank: Romer vs. MC Tobi

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door stelpie, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een nieuwe autostoel. We hebben de MC Tobi omdat in onze vorige auto geen isofix zat. Nu past hij wel in onze nieuw auto (Seat Ibiza station), maar mijn man is vrij lang en dan zit mijn dochter wel echt met dr voeten in zijn nek. We hebben een tweede op komst, en die moet wel achter de bijrijder, want die neemt meer ruimte in en mijn man moet redelijk ver achteruit zitten als hij rijdt.

Mooi zou zijn dus als we een nieuwe autostoel (het liefst met isofix, maar is geen eis) voor mijn dochter kunnen vinden, we hebben toch op den duur 2 autostoelen nodig. Ik heb de Romer Duo Plus gezien, en die lijkt mij een geschikte optie, hij is nu in de aanbieding dus ik heb niet echt de tijd om hem uit te proberen bij de winkel voordat de aanbieding weer afgelopen is.

Heeft er iemand ervaring met de Romer duo plus? Hij lijkt mij namelijk een heel stuk lager dan de MC Tobi, en ik denk dat dan het probleem ook wel deels is opgelost. Volgens de verkoopster in de winkel (waar ze de Romer niet hadden staan helaas) zei dat qua diepte het niet uitmaakt welke stoel je neemt, maar ik weet niet of dat waar is?

Dus samengevat: iemand ervaring met de Romer en klopt het dat die compact maar wel veilig is?

Deel Deze Pagina