Wie heeft leuke tips? Zojuist Rollercoaster Tycoon gereserveerd (ik was dol op dat spel voor op de pc haha). Ik houd enorm van spellen a la Sims en avonturenachtige spellen. Tips graag!
En nee, ik speel niet vaak. Maar kan op een vrije dag of ochtend me best er even toe zetten ipv van die serie
Zelf heb ik geen PS5 hoor maar ging eens kijken en kwam tegen: Cities Skylines 2. Lijkt volgens mij heel erg op een spel van vroeger dat je steden kon bouwen, SimCity heette dat volgens mij. Vond ik vroeger super leuk iig
Geen ps5 maar als je een laptop hebt Palia. Echt een supermooi spel. Op de ps5 is nu farming Simulator te downloaden maar geen idee of dat goed is. Horizon ben ik ook aan het downloaden, ook nog geen idee of ik het iets vind.
Ik ook. Two point hospital ook, terwijl ik allebei die spellen vroeger op de PC fantastisch vond. Mijn kinderen hebben een playstation plus abonnement en kunnen zo veel spellen spelen. Misschien is dat iets, om eerst uit te proberen?
Oeh ik volg even! Hier ook Sims achtige spellen fan. En mijn man krijgt met sint een ps5 van mij, maar die kan ik ook soms wel even claimen. Ik heb zelf ook een switch en speel graag story of seasons.
Stardew valley is heel leuk en relaxend. Verder blijven voor mij spellen als hogwarts legacy, god of war en assassin's creed wel favoriet. De wat 'gemakkelijkere' spellen ( die je lekker ontspannend kan spelen zonder veel verhaal) vind ik een stuk minder op de ps5. Minder uitgebreid of verspreid over peperdure expansion packs etc... Dat spellen (the sims, zoo tycoon etc) speel ik daarom toch nog steeds het liefst op de pc.
Wij hebben laatst met mijn man It takes two uitgespeeld. Ben heel slecht in controller spellen dus de kinderen namen het soms wel over maar het is echt een heel gaaf spel voor de hele familie. Unravel (Two) is ook een heel schattig spel. Prachtig vormgegeven en een onwijs leuk spel om samen te spelen, vooral met je partner, maar ook alleen.