Hoi, Mijn zoontje.is bijna 3, nu is het zo.dat hij vanaf november al telkens verkouden is , hoesten en sinds een.week alleen tegen de avond ineens koorts heeft (38,5-39,8) Vorig jaar is ie.aan.zn oren en neus geopereerd, ook.al KNO geweest 2 weken geleden, En de huisarts wijt het aan de creche.Maar ik ben er niet meer gerust op, ook omdat hij in de avond dus niet meer wil eten of drinken, Wie heeft tips
Misschien tijd voor een kuurtje? Mijn oudste is sinds 4 weken aan het klungelen. Heeft al twee volle weken gemist op school en het is dat het nu vakantie is, maar anders had hij ook nu de eerste twee dagen gemist. Iedere keer lijkt hij op te knappen en dan na goed een dag begint het hele verhaal weer opnieuw. Longen uit zijn lijf hoesten, heeft al uitslag gehad in zijn gezicht en had hele zere voeten. Kon de trap toen niet meer aflopen. Begon zaterdag ineens weer met oorpijn (hij was sinds vrijdag al weer redelijk te pas) en toen hij maandag weer met koorts begon heb ik de volgende dag toch de huisarts gebeld. Hij heeft nu een kuur en begint wederom op te knappen. Hoop nu alleen dat de kuur voldoende ondersteuning biedt om de bacteriële infectie toch echt eens goed tegen te gaan.
Ben gister nog geweest mijn huisarts is niet zo van de kuren, ik ga sowieso morgen weer bellen en een andere arts vragen (hebben er 4.in onze praktijk) loop af en aan bij de HA maar het is telkens het standaard antwoord, komt door.de creche. Hoop dat je oudste opknappende heen gaat nu