Sinds een maand of 3 trotse eigenaar van een elektrische babboe city. Nu heb ik zo'n steco babymee van iemand overgenomen die ook een babboe had. Mijn man heeft hem.bevestigd en ik vraag mij twee dingen af. 1. Hij staat hoger dan het voorbeeld in de handleiding van babboe. De zijkant van de maxi cosi komt boven de bak uit. Klopt dit wel? 2. Ik vind m heel wiebelig. Hij zit maar op 2 plekken vastgeschroefd door de bestaande gaten in de bak. Ik weet wel dat er vering in moet zitten om klappen op te vangen, maar bij elk hobbeltje schudt het hele stoeltje. Vraag dus of dit zo hoort en ik er gewoon aan moet wennen. Of dat het toch wat te wiebelig is.. t frame en t stoeltje zitten wel heel goed vast overigens.. Bedankt!
Vwij gebruikten hem ook in de babboe city. Rand van de maxi cosi komt inderdaad boven de bak uit en hij schommelt flink bij drempels en zo, maar daardoor hoeft je kindje geen klappen op te vangen, dat doet de vering. Wij gebruikten wel de zitverkleiner zonder kussen erin (dus alleen dat ding om haar hoofd) om het hoofdje wat meer steun te geven. Ons meisje ging mee vanaf 3 maanden oud en zit sinds ze zelfstandig kan zitten in de peuterschaal..
Hij zit goed gemonteerd alsdus de babboe monteur. Vandaag had ik een andere maxi cosi erin (cabriofix) en die zat veeeeel beter. Wij hebben een pebble, maar die moet er toch ook gewoon inpassen?