Heb het ook gezien. Vond die vrouw met die vleugels echt raar. Die bleef maar krijsen. En ik denk dat die blonde er niet lang in zit. Maar ik vond tot nu toe nog niet eruit springen qua talent. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ik ook ! Ik vind het heel wat om je voor dit programma te "lenen" voor een cover-up, er waren een paar lelijke bij !!
Misschien kregen ze er geld voor. Of ze konden geen nieuwe betalen. Moet zondag avond werken dus ff kijken of ik um met internet kan terug zien. Vind het wel een leuk programma. Weer is wat anders dan america best top model.
Ik heb de laatste aflevering ook nog niet gezien ivm werk. Als kind op bed ligt ga ik het terugkijken.
volgens mij melden ze zich gewoon aan voor een gratis tattoo.. ze krijgen er niets voor, en betalen er ook niets voor.
Ik heb het op internet al gevolgd. Vind het een heerlijk programma om te kijken, maar ergens is het natuurlijk een vreselijk slecht idee, onder tijdsdruk tatoeƫren. Heb al een paar gedrochten voorbij zien komen dat ik dacht; Ik betaal liever voor een tattoo waar ze goed de tijd voor nemen