hallo allemaal, wij zijn inmiddels 17 maanden bezig, en we gaan 8 jan. naar de huisarts. wie hebben dit allemaal al gehad? hoe was dat en wat vragen ze wie kan mij dat vertellen? liefs Deng
Ik zou het niet weten maar wilde je wel even succes wensen, hopelijk zijn jullie heel snel in verwachting!
Ik ging puur voor de verwijsbrief, stond dus ook binnen 5 minuten weer buiten, nadat ik ons verhaal had gedaan en zij wat vragen had gesteld. Ze gaf aan dat op die manier alle onderzoeken gelijktijdig door het ziekenhuis gedaan konden worden. (dus niet eerst een zaadtest daar enz)
Hallo Deng Bij de eerste afspr moet je rekening houden met inwendig onderzoek, ze gaan dan een uitstrijkje maken en echo maken (kijken naar de baarmoeder, eileiders, of dat er allemaal goed uit ziet. Het doet geen pijn. Daarnaast krijgen jullie vragen (is handig als je partner mee gaat zeker 1ste gesprek) over van alles en nog wat bv, ziektes in familie, ongesteldheid dat soort dingen, er zal ook gevraagt worden aan je partner om zijn zaad in te leveren dat is om te kijken hoeveel zaad er is en de beweeglijkheid ervan, daar krijg je een potje voor mee om dat thuis te doen. Ik hoop dat ik je voldoende info heb gegeven anders vraag het gerust. Heel veel succes de 8ste. Liefs wolly
Zozo allemaal informatie geweldig hier ben ik wel blij mee, hoop dat we goed worden geholpen de 8ste, spannend Liefs Deng
Sinds okt 2006 gestopt met de pil en in aug 2007 voor het eggie. Maar ik moet er bij zeggen dat ik een achtergrond heb waardoor ik eerder ben doorgestuurd.
Wij zijn 10 maanden na MK naar ziekenhuis gegaan (heb HA overgeslagen). Daar onderzoekjes laten doen zoals eerder hier al omschreven + nog HSG. En nu ruim 2 maanden later ben ik zwanger na de 2e IUI behandeling!
Oh oke wist niet dat dat kon gelijk naar het ziekenhuis naar mijn weten moet je toch altijd een verwijs hebben?
Nou ik heb gewoon rechtstreeks naar het ziekenhuis gebeld (gyn afdeling) en gevraagd of ik een afspraak kon maken. Omdat ik in het verleden een MK (miskraam) had gehad stond mijn naam in het systeem en vroegen ze niet eens naar doorverwijzing. Maar ik moet zeggen dat ik een hele makkelijke en ruimdenkende gyn heb. Die doet nergens moelijk over dus ook niet over geen doorverwijzing hebben. Hij vroeg er tijdens de eerste afspraak niet eens naar.
oke nou we zien het wel maar naar mijn mening als ik het allemaal lees worden de meeste stellen wel door verwezen dus wie weet. Ik heb gewoon een beetje zenuwen! Liefs Deng
Snap ik... is ook spannend. Gewoon op je af laten komen en goed nadenken over wat je allemaal wilt vragen! Succes.