Hoi, hier sinds het stoppen met de pil ook meer pukkels. (had eerst diane, laaste 2-3 jr microgynon). Vooral rond ei (wat ik niet snap van de natuur, want dan moet je toch aantrekkelijk zijn) en rond menstruatie. Wel redelijk snel ontpilt zoals je kan zien aan mijn rijtje cycli. Groetjes.
Dat snap ik dus ook niet, op deze leeftijd nog... Straks moet ik als oud besje bij wijze van spreken nog aan de clearasil Bij mij begon het op mijn rug inderdaad ook alweer, maar dat heb ik weer de kop weten in te drukken met een speciaal cremetje: benzoylperoxide. Wat heeft die acnétherapeut precies gedaan?
Hai meiden, Ik heb geen acne op mijn gezicht...maar sinds ik gestopt ben met de pil zit me rug iedere keer helemaal onder....kleine vetbultjes en puistjes echt een drama... Ik denk toch dat er een verband is tussen de pil slikken en puistjes e.d. krijgen! Het schijnt weer over te gaan als je eenmaal zwanger bent... Groetjes Debby
Hoi Allemaal, Ik heb trouwens nog een tipje. Ik gebruik sinds afgelopen zomer, 2x per dag slakkengel. Ik heb het een keer op een markt gekocht, dat was de originele en dat werkte wel. Het ging helaas niet helemaal weg, maar de huid wordt rustiger, elageler met minder rode plekjes, waar ik voornamelijk ook veel last van had. Toen de gel op was, heb ik nieuwe gekocht bij de Etos. Daar hadden ze het toen en het was nog niet bekend of het ook in het assortiment kwam, dat lag eraan hoe goed het werd verkocht. Die slakkencreme werkt ook goed. De originele heet: Celltone en die van Etos heet: Baba de Caracol. Nog een tip. Ik heb ook een tijd Vichy gebruikt, dat werkte ook best goed. Alleen verkrijgbaar bij de apotheek. Succes dames! Pinjo: Ik was nadat ik 10 jaar de Diane pil had geslikt, na 2 maanden zwanger! Dus het kan wel hoor. Ik was ook bang dat je daardoor minder vruchtbaar was ofzo, maar dat is dus niet zo. Mijn huisarts zei ook dat dat niet kan van de pil. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent. Groetjes Christa
Hoi, Ik heb een jaar microgynon geslikt, daarna de diane-pil. Tussendoor ooit nog eens een maand of wat overgestapt op een andere omdat ik dacht (hoopte..) dat mijn acné wel over zou zijn, maar helaas. Sinds ik ben gestopt met de pil is het weer heftig terug. Ik ben nog steeds niet te oud voor acné, blijkbaar Wel een lichtpuntje: hoewel mijn menstruatie twijfelachtig is - zeer weinig bloedverlies en het bloed is erg donker - heb ik wel zicht op mijn cyclus door de acné. Ik heb het eens bijgehouden en de pukkels komen op de dag van mijn eisprong en ze verdwijnen vlak voor mijn menstruatie. Dat betekent wel dat ik de helft van de tijd met een pukkelhoofd rondloop, das een beetje jammer he.. Maargoed..