Hoi, Ik heb een kindje van 2 jaar en 3 maand. En 1 van bijna 7 maand en nu wil echt voor mijn 3de kindje gaan, alleen ziet de papa het niet zo goed zitten! Iemand tips?
Hey hallo! Je moet het toch samen willen dus tips? Misschien nog even geduld?! Succes in ieder geval!
misschien dat geduld de beste tip is inderdaad, ik had na 4 mnd van de tweede ook zoiets van ik wil een derde en nu n 1 jaar is manlief er ook klaar voor. Succes en geniet van de kleine het gaat al snel genoeg.
ik zou ook zeggen: heb even geduld. geniet lekker van je kleintje voor je het weet zijn ze groot! en misschien wil je vriend over een tijdje wel weer
Misschien hebben jullie wel gelijk maar ik zit in de horeca en wij moeten dat wel een beetje "plannen"! Dus... we zullen wel zien he! Cate
Je moet er toch samen achter staan anders gaat het toch niet werken. Ik zal zeggen geniet nog even van je andere 2 kleintjes.
Plannen want je zit in de horeca?.... Voor nu zou ik gewoon lekker genieten van mijn familietje en wat komt dat komt toch? Grt Vanilia