hey dames,, ik snap er niks meer van.. ben in sept 2010 gestopt met de pil. mijn cyclus zag er zo uit: sept ongesteld, nov over geslagen, 3 dec ongi, 31 dec ongi, 28 jan ongi, en moest 25 feb ongi worden ma nu dus 18 dagen overtijd en alle testen negatief. weet iemand wat het kan zijn.. een aantal zwsymptonen gehad zoals: soms misselijk, grotere tepelhof en meer bultjes en adres beter op te zien, humeurig, en eet meer en ook meer plassen.. iemand advies.. groetjes
weet je of je een eisprong hebt gehad? anders zou ik denken dat je misschien nog aan het ontpillen bent en je een je nog geen regelmatige cyclus hebt?
ontpillen na een half jaar? heb 3 keer achter elkaar om de 28 dagen ongesteld geworden kon de tijd erop zetten.. en ja heb eisprong gehad want heb ik getest.. groetjes
18 dagen is wel lang ja. ik heb zelf ook wel eens na een regelmatige cyclus opeens een cyclus van 6 dagen langer. Dat hoor ik wel vaker. Maar 18 dagen is wel heel lang ja. Sommige vrouwen gaan pas heel laat hcg aanmaken...maar uiteindelijk zou de test wel positief moeten uitslaan... Jeetje,wat een onzekerheid!!
heyy,, ja die onzekerheid is niet meer leuk.. of gewoon ongesteld worden of weten waar ik aan toe ben.. ma nu en niet ongi en geen possitieve test.. groetjes
ik heb ergens op het forum gelezen dat ontpillen bij sommige wel een jaar kan duren, weet alleen even niet meer waar ik dat gelezen heb.
oke, dat zou dan dus idd mss kunnen zijn.. maar waarom dan wel 3 maanden achterheen precies om 28 dagen ongi en nu in 1 keer 18 dagen overtijd.. daarom vinden wij het zo raar.. ma moet nu tot 25 maart wachten, ben ik dan nog niet ongi dan weer na de dokter.. groetjes
nog steeds geen duidelijkheid hier dus! wat vervelend! ontpillen kan helaas wel lang duren. hetgeen wat het dan vreemd maakt is dat je wel een eisprong hebt gehad blijkbaar, en dan hoor je daarna wel ongesteld te worden (dat is meestal de factor waarom ongesteldheid ook uitblijft, tenminste bij mij altijd zo geweest)! kortom: misschien idd een late hcg aanmaker..? succes met wachten, hopen..!
wat rot zeg! Zou het misschien kunnen dat je een cyclus overslaat? In je begin stukje schrijf je dat je in november ook niet ongesteld bent geweest dus vandaar dat ik het vraag. Pff lijkt me wel ontzettend balen dat je al zo lang overtijd bent en dat alle testen negatief zeggen
Wanneer was je eisprong? Als je die datum weet, (max 2 dagen na je positieve ovutest), dan zou je daar twee weken bij moeten tellen voor de innesteling, dan nog 2 weken voordat je kunt testen en dan eventueel nog langer voor als je bij die vrouwen behoort die weinig HCG aanmaken. Maar eerst dus maar eens tellen of je al 4 weken na je ei zit?
hey dames, ik had 11 feb me ei gehad.. kreeg toen snachts koorts en was 2 dgen ziek.. toen een week voor ik nod zou krijgen had ik wel de klachten zoals hoofdpijn en buikpijn en op de dag zelf had ik 1 drupje rood/roze in me slipje zitten en daar bleef het bij.. heel raar.. misschien idd laat hcg of een cyclus overslaan.. het wachten worden we niet goed van dat weet ik wel.. groetjes en bedankt dat jullie mee denken.
Hallo allemaal! Kan me helemaal voorstellen hoe jullie je voelen, ook ik beleef spannende dagen. Ben nu 8 dagen overtijd, wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt aangezien ik een regelmatige cyclus heb. Bijna 1 jaar geleden gestopt met de pil. Heb sinds 2 weken buikpijn (alsof mijn menstruatie komt en af en toe steken). De laatste dagen ook last van hoofdpijn, rugpijn, misselijkheid, vreetbuien. Thuis heb ik al enkele testen gedaan allemaal negatief. Vandaag toch maar naar het ziekenhuis geweest, aangezien de pijn steeds erger werd, en ook daar zeiden ze dat ik niet zwanger ben. Toch heb ik een vreemd gevoel heb dit namelijk nooit eerder meegemaakt. Vrijdag moet ik terug voor een echo. Ik denk niet dat ik zwanger ben maar zijn er vrouwen die dit ook meegemaakt hebben en toch zwanger bleken te zijn? Kan momenteel aan niets anders denken, fijn dat we hier onze verhalen met elkaar kunnen delen!
@Bellamanuela; Nou meid gefeliciteerd!!! Mijn god wat heb jij een geduld moeten hebben zeg! Maar duidelijk de moeite waard dus Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap zult hebben. Geniet ervan!
Yippie, ik ben blij voor je, na al die onzekerheid. En al 8 weken ver toppie. Zozieje je wist t beter dan de testen Geniet ervan Grtjs. Mirri
Hey Bella Manuela, Gefelciciteerd!!! Wat fijn dat je nu eindelijk weet waar je aan toe bent. Hoe ben je er nu achter gekomen? Heeft de HA een bloedtest gedaan?? Geniet maar lekker van je kleine wondertje meid!! Hoop dat wij snel mogen volgen........hihi liefs Buufke
heyy meid,, nee ik voelde dat ik een test moest doen 2 dagen terug.. en had het gedaan en geloofde het niet en meteen 4 teen aan gegooit maar wel zwanger haha succes iedereen.. gr
Dat zal wel een hele geruststelling zijn geweest zeg na al die negatieve testen. Geniet er maar lekker van........hopelijk hebben wij binnenkort ook goed nieuws. xx