Klamme voetjes en handjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Onyx, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ons lieve schattige dochtertje is nu 12 weekjes en heeft zolang als ik me kan herinneren klamme plak handjes en voetjes.

Iemand met ervaring hoe we hier van af komen of hoort dit er gewoon bij?
    Ik probeer wel minimaal 1x per dag het ff af te doen met een doekje, anders gaan ze zo zuur ruiken :confused:

2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Mijn jongste heeft het niet, maar de oudste had het ook continu. Zat ook vaak pluis tussen zijn vingers en op zijn handen.
    Ging vanzelf weer over toen hij ietsjes ouder werd. Maar weet niet meer wanneer dat was. Denk met een maand of 5

3. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

11 sep 2016
    255
    144
    43
    Vrouw
    Op de spaghetti
    Hoi hoi, ik vraag me hier ook af wanneer het over gaat. Onze plakker is morgen 20 weken maar moet ook vaak zijn handjes en voetjes schoon maken. Inderdaad vaak pluis tussen de tenen etc.
    Nu moet ik wel zeggen dat hij het snel te warm heeft dus snel zweet maar dan nog, ook al is hij op een lekkere temperatuur dan nog plakvoeten. Handjes komt ook wel doordat hij ze vaak in z'n mondje steekt haha. Helaas geen ervaring hoe lang dit kan duren, onze dochter had dit namelijk helemaal niet.

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Hier ook hoor bij mijn jongste.
    Mijn oudste had het ook. Nu nog steeds. Ze heeft het ook altijd warm. Slaapt in de winter bijv onder een zomerdekbedje want anders heeft ze het te warm. Winterdekbed heeft ze nog nooit op haar bed gehad.

Edit: oh, en als mijn oudste haar schoenen uit doet.... Zoek dan maar dekking haha

5. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Haha, ik dacht dat het normaal was :D Mijn zoontje heeft het ook en is vandaag 20 weken... Denk niet dat het snel over zal zijn bij hem, want wij hebben allemaal snel last van zweetvoeten en warmte hier!

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    herkenbaar
    dochter heeft ook & nog steeds!

Deel Deze Pagina