Hallo, Ons lieve schattige dochtertje is nu 12 weekjes en heeft zolang als ik me kan herinneren klamme plak handjes en voetjes. Iemand met ervaring hoe we hier van af komen of hoort dit er gewoon bij? Ik probeer wel minimaal 1x per dag het ff af te doen met een doekje, anders gaan ze zo zuur ruiken
Mijn jongste heeft het niet, maar de oudste had het ook continu. Zat ook vaak pluis tussen zijn vingers en op zijn handen. Ging vanzelf weer over toen hij ietsjes ouder werd. Maar weet niet meer wanneer dat was. Denk met een maand of 5
Hoi hoi, ik vraag me hier ook af wanneer het over gaat. Onze plakker is morgen 20 weken maar moet ook vaak zijn handjes en voetjes schoon maken. Inderdaad vaak pluis tussen de tenen etc. Nu moet ik wel zeggen dat hij het snel te warm heeft dus snel zweet maar dan nog, ook al is hij op een lekkere temperatuur dan nog plakvoeten. Handjes komt ook wel doordat hij ze vaak in z'n mondje steekt haha. Helaas geen ervaring hoe lang dit kan duren, onze dochter had dit namelijk helemaal niet.
Hier ook hoor bij mijn jongste. Mijn oudste had het ook. Nu nog steeds. Ze heeft het ook altijd warm. Slaapt in de winter bijv onder een zomerdekbedje want anders heeft ze het te warm. Winterdekbed heeft ze nog nooit op haar bed gehad. Edit: oh, en als mijn oudste haar schoenen uit doet.... Zoek dan maar dekking haha
Haha, ik dacht dat het normaal was Mijn zoontje heeft het ook en is vandaag 20 weken... Denk niet dat het snel over zal zijn bij hem, want wij hebben allemaal snel last van zweetvoeten en warmte hier!