Hier ook last van acne, ook vaak erg op mijn rug. Draag hierom ook vaak make up om het maar te camoufleren want ik vind het niet mooi. Heb zalf gehad van de dokter maar dat maakte mijn huid dunner dus mocht ik niet lang gebruiken, het hielp ook niet. Toen een andere pil (diana pil) waardoor ik 10 kg aankwam, die er vervolgens niet meer af zijn gegaan, werkte ook niet... Heb een lijn producten van nutrimetics geprobeert, dit maakte mijn huid wel minder vet maar het ging er niet van weg. Nu gebruik ik foundation van rituals en dat dekt wel heel goed. Na de zwangerschap ga ik weer verder kijken, zou er graag vanaf willen..
Maartjev, sorry voor mijn late reactie maar ik zie nu toevallig je vraag over welke make up ik draag. Ik heb altijd Clinique en dan op waterbasis. Speciaal voor een moeilijke huid. Deze camoufleert niet super goed maar is wel verantwoord om te dragen bij een huid met acné. Hij bevalt mij goed.
haha wat toevallig!! Ik zag het topic weer ineens omhoog komen Ik gebruik nu dus al een paar weken Inderm via de huisarts, en dit bevalt me prima! Ik moet het minimaal 6 weken gebruiken, maar het is nu al een heel eind opgelost.. Heerlijk!! Ik voel me niet meer zo lelijk als ik de deur uitga zonder make up. Zelfs nu ik ongesteld ben heb ik wel wat puistjes, maar toch echt niet zoveel als voorheen ik normaal 'dagelijks' had! Ik ben op zoek gegaan naar make up voor een slechte huid, en kwam uit bij Clinique anti-blemish. Ik gebruik nu groene concealer van clinique voor alle rode plekjes te comoufleren, en dan de anti blemish foundation van clinique, en verder nog mijn standaard dingen zoals blusher, oogmake up, en allabouteyes tegen mijn wallen .. Hopen dat het zo blijft werken.
Fijn dat het voor je werkt! Ik heb er zelf ook heel erg last van gehad vanaf mijn 20e ongeveer. Ik heb alles geprobeerd, tetracycline, therapieën etc. Maar het enige wat echt hielp was roaccutane. de bijwerkingen zijn vrij heftig maar het was het echt helemaal waard, want sindsdien ben ik puistvrij, het is echt nooit meer teruggekomen! Overigens heb ik bij de huidtherapeut veel peelings gehad, die hebben erg goed geholpen om de littekens te laten vervagen, je kunt bij mij niet zien hoe erg het is geweest.
Nou kijk, fijn dat het al voor een groot deel is opgelost. Ik ben nu zwanger waardoor het weer minder is. haha. Altijd handig. Ik heb dus dezelfde foundation van Clinique.
ik heb ook erg veel last van acne, niet alleen in me gezicht maar ook op me rug, schouders en borst. echt niet leuk ik heb alle middeltjes van de drogist geprobeerd ook veel van de ha maar niks hielp. ik werd doorgestuurd naar de dermatoloog en daar kreeg ik eerst een zalf. wat ook niet hielp. toen wilde ze met de zware pillen beginnen maar ik was toen al zwanger dus dat mag niet. na me zwangerschap ga ik weer terug naar de dermatoloog voor de pillen en hoop dat dat wel werkt want ik schaam me er echt voor.
Mijn huisarts zei ook doodleuk toen ik er kwam om mijn verhaal te doen; je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Uhhhh, ja sorry, maar een kraterkop zoals ik had schaamde ik me dus echt wel voor!!!! Zeker omdat ik tijdens pilgebruik gewoon een goede huid had!!! Ik moet nog zien hoelang deze lotion werkt, aangezien mijn zus hem ook gehad heeft en hij na een paar weken minder begon te werken..
vond het zelf ook fijn dat je echt advies krijgt gebaseerd op je eigen huid problemen. je huid wordt geinspecteerd en beoordeeld en je krijgt hierop een persoonlijk behandelplan. zo kan het zijn dat bijv me buurvrouw en ik samen gaan voor het probleem agne maar bijde een totaal ander behandelplan krijgen. dit is anders dan middeltjes die je krijgt bij de dokter die vaak gebaseerd zijn op het bestijden van agne en wat werkt bij laat zeggen 70 van de 100 vrouwen.hoor je niet bij de 70 dan kan het zo zijn dat het allemaal juist erger wordt ipv beter. zo dacht ik altijd dat ik een vette huid had want ja had agne en eigenlijk alles wat je in de winkel koopt is voor vette huid met agne. nu blijkt dat ik een droge tot gecombineerde huis heb en dus met al die rotzooi die ik altijd gebruikte het allemaal nog verder deed uitdrogen. ook krijg je vaak persoonlijke tips zoals tips over je leef en eetstijl heel vaak worden de kosten compleet vergoed of een gedeelte