Hey, Ik ben nu een tijdje gesteriliseerd echter blijft mijn vrouw bang hebben om zwanger te worden. Het lijkt wel een soort angst,wij hebben 2 kinderen en ze wilt echt geen 3de. De angst is zo groot dat ik tijdens de seks niet in haar mag klaarkomen. Iemand tips ?
Heb je een nacontrole gehad? Je zou je sperma nog eens kunnen laten nachecken op levende spermacellen. Zijn die er niet, dan heb je wel een medisch bewijs dat de sterilisatie geslaagd was.
Wat vervelend voor jullie allebei. De tip om je sperma te laten checken is een hele goede. Mocht daarna haar angst blijven, kan ze wellicht overwegen om zichzelf ook te laten steriliseren? Ik herken haar angst, dat is de reden dat ik mezelf ga laten steriliseren. Ik laat dan mijn eileiders verwijderen. Dan weet ik het 100% zeker.
Dit inderdaad, na controle zou t goed moeten zijn. Desgewenst zijn er nog alternatieve middelen om een dubbele zekerheid in te bouwen voor als haar sterilisatie net een brug te ver is. Maar ik snap de vrouw van TS heel goed. Hier ook echt amme noooooit niet nog een nr 3. Dan liever helemaal niets, dan t risico te lopen (op het moeten beeindigen van een zwangerschap). Overigens wacht ik nog op partner, die zou steriliseren. Ik wacht rustig even verder.
Heb `2 stalen binnengebracht en de uroloog wist me te zeggen dat alles in orde is.De schrik blijft wel helaas.