In de vorige cyclus kreeg ik rond mijn vermoederlijke eisprong licht bruin verlies. Precies 2 weken later werd ik ongesteld. Nu zou ik volgens de brekening vandaag of morgen mijn eisprong krijgen. En gister avond weer bruinverlies (met lichte krampen) kan dit met een eisprong te maken hebben? Had gister avond ook een soort stekende pijn links onder (richting lies) Eergister en gister ovulatie testen gedaan. Die van eergister was heel licht. Die van gister middag een stuk duidekijker. En die van in de avond erg licht. Dus heb nog geen positieve gehad. Zal vanmiddag nog een x testen.
Had je vorige maand toen een positieve ovutest toen je bruinverlies had? Zou heel goed kunnen er zijn meiden die ei bloeding hebben zeg maar. Zou voor zekerheid nog wel effe doortestten met ovutestten.
Ja vorige maand had ik een positieve ovu. ik test ooj door. Heb net getest en het streepje word weer donkerder
spannend anders vanavond ook even testje doen kijken of hij donkerder word/positief Wel handig om zo je eisprong beetje te herkennen als je bruinverlies heb!
Dat is inderdaad handig. Alleen hiervoor had ik dat nooit. Maar heb nog wel wat klachten die erbij kunnen horen (veel plassen, opgezette buik , en steekjes links onder dus hoop het ) dan zal mijn cyclus ook weer normaal lopen.