Ik word hier zo gek van....iedere morgen opstaan en hopen dat ik nu ongi word......Ok het is nier erg overtijd te zijn maar als je al testjes gedaan hebt en nog steeds negatief erop hebt staan ....mag mij de ongi weer komen.....cyclus van 28 dagen beviel me best wel goed maar die kan ik volgens mij op mijn buik schrijven. Ik word hier echt krank jorum van.
Hey Johe, Hoe moeilijk het ook is nog even volhouden. Sommige meiden testen 3 weken overtijd pas positief, dus wie weet. Beter laat dan nooit Succes, Vanilia
Irritant he? Ik ken het gevoel.... En telkens naar het toilet omdat je denkt dat je ongesteld bent geworden, maar neeeeeee... erg naar.... Sterkte!
als ik jou was zou ik toch even anders bij het kruidvat een testje halen.. daar heb ik de beste ervaringen mee.... heb ondertussen ook al verschillende merken achter de rug.. maar die was toch het duidelijkst terwijl andere nog negatief gaven.. groetjes van Ramona
Ik wacht nog ff af en anders ga ik vrijdag naar de dokter....heb de hele tijd last van krampen miscchien komt het vandaag wel. Trouwens enig idee hoe zo'n bloedtest bij de dokter werkt? en wat het kost: een zwangerschaptest kost 5 euro daar. Heb ook vaak last van puistjes op mijn kin....nu zit het vol ervan...komen iedere dag nieuwe bij....durf niet meer over straat.
bij mijn dokter moest ik 7,50 betalen en dat zijn precies dezelfde testen als bij de etos en die ongi krampjes die heb ik bijna dagelijks gehad... trouwens nu nog trouwens die pukkeltjes hahaa kunnen ook een goed teken zijn hoop echt dat je zwanger bent.. groetjes van Ramona
hoe word een blpedtest gedaan en wanneer krijg je de uitslag dan? Moet er niet aan denken dat als ik vrijdag ga dat ik tot na het weeknd moet wachten op de uitslag
ik heb met speod een bloedtest laten doen omdat ik na mijn miskraam positief bleef testen en er niet duidelijk was bij de echo of het nog van de miskraam was of een nieuwe zwangerschap kreeg gelijk de zeflde dag de uitslag normaal zit er drie dgn tussen