Hoi, Ik wil onderstaande traktatie maken voor mijn zoon's verjaardag. Welke.nl | Elke dag een ontdekking Maar waar kan ik die kralen goedkoop halen? Ik kan wel een zak van 200 kralen kopen, maar dan heb ik er waarschijnlijk niet genoeg goede letters. Dus ik moet ze per stuk kunnen kopen of een grote zak, zodat ik zeker weet dat ik de namen allemaal kan maken. Het gaat om 25 sleutelhangers.
Bij Big Bazar heb ik ze vandaag zien hangen. Alleen in het wit met zwarte letters. Weet even niet meer wat ze kostte.
Bij de wibra staat er bij de link haha wie weet hebben ze de kralen nog.. Wat een leuk idee trouwens !!
Ben al bij de action, zenos en zeeman geweest. Vandaag maar eens een rondje langs de andere winkels doen. Thanx voor het meedenken/
Ik had online een goede site gevonden die ze goedkoop heeft. Ik ga even kijken of ik hem nog kan vinden. Gelukkig had ik hem opgeslagen. Mamaloom.nl. Ik heb er nooit eerder besteld dus je zou nog even uit moeten zoeken of het betrouwbaar is.
Vind het echt een superleuk idee. Op die site zijn de kralen 5 cent per stuk en kun je echt de letters kiezen, dus dan valt het nog wel mee...als er niet veel driedubbele namen zijn .
Ik heb ze gemaakt voor mijn zoon zijn as verjaardag op school 😁 De letterkralen heb ik online per letter besteld! Hosting 2GO B.V. - Standaard Pagina voor beautifulcolors.nl Goodluck
Thx! Ga ik vanmiddag weer even op pad. Ik dacht aan de Gamma, maar die is niet altijd de goedkoopste, en voor dertig kinderen tikt het anders lekker aan...