Ik draai net een was.. en het was net alsof hij dr vandoor zou gaan.. wat een kabaal. Maar toen de was klaar was zaten er allemaal kleine stukjes stof in wat ik kon identificeren als een onderbroek van mij.. alleen de onderbroek zelf is foetsie.. Waar is dat ding gebleven? Ik zie nergens iets kapot of een plek waar het in kan. Plus dat de machine raar doet.. kan hij achter de trommel zijn geraakt? Iemand een idee? Tips?
O my..... wat een enge wasmachine heb jij. .... :,) Geen idee, ben wel nieuwsgierig geworden hoe dat kan....
Hoe kan dat in mn filter komen? Want de trommel zit niet los ofzo.. vind het zo raar haha. Echt kleine stukjes van mn ondergoed en de herrie.. net alsof de trommel los zit.. Kan ik bij dat filter komen? En geen nummer.. maar ik ga sowieso maandag even bellen dat iemand er naar kijkt.. Hij is wel 7 jaar, maar heeft nooit problemen ofzo..
Bij mij was er laatst een beugel uit mn bh zo in zo'n gaatje verdwenen. Een herrie, niet normaal. Op een gegeven moment was het geluid weer weg, dus draaide voorzichtig een wasje, was de beugel toch weer door zo'n gaatjes gekomen, allemaal kleding met gaten door die beugel
Mijn bh doe ik altijd in zo'n speciale was dingetje. Omdat ik daar ook bang voor ben idd.. Het is geen fluitend geluid, maar echt heel hard bonkend en stotend.. En dat filter maak ik elke maand schoon, dacht dat jullie het over een ander filter hadden haha. Mijn man wil hem uit elkaar draaien om te kijken of hij iets kan vinden. Ik weet het ook niet..
Kunstof strip binnen in de trommel of rubber bij de voordeur misschien?? Jeetje je wasmachine vreet letterlijk ondergoed op 😨
Pompt hij wel gewoon het water weg? Misschien is je onderbroek op de een of andere mysterieuze wijze versnipperd en is het restant in je afvoerslang terecht gekomen? Hier deed de wasmachine laatst ook heel raar en de monteur haalde 2 knoopjes uit de afvoerslang. Mijn machine maakte ook zo'n ontiegelijke herrie alsof ie ervandoor ging. Dat waren 2 dure knoopjes..
Is ie niet aan de wandel gegaan dat de trommel uit balans draait? Verklaard alleen niet wat er met de onderbroek ik gebeurd.
Strip en rubber is intact. En de trommel zit ook vast.. ik vind echt niks afwijkends... En uit de grote afvoer? Jeetje.. Daar kan ik straks nog naar kijken maar die slang hangt in een afvoer die 40 cm vanaf de vloer is dus kan niet bij de bodem. Hij pompt alles wel weg. Wat me ook opviel, het ene kledingstuk was ijskoud en de ander warm. Dit verhaal wordt steeds vreemder haha
Zo. Dat was dus mn onderbroek haha. Hij zal wel onder de trommel geslagen zijn, hij zat in het filter.. Nu wast hij ook weer normaal
Oh my 😂 knap dat je, je onderbroek erin herkend 😆 Gelukkig doet hij het weer 😃
Ja dat was het enie in die twee kleuren die ik heb haha. Wat gek he.. ik snap echt niet hoe het kan..