Goedmorgen, Ik ben er van het weekend achter gekomen dat ik zwanger ben, maar ik merk nu op dat in rap tempo me acne minder wordt. IK heb de acne normaal rond me mond, voorhoofd, rug en borstkas Is dat raar? Het zou juist toch erger moeten worden?
Gefeliciteerd!! Nee hoor! Je hormonen veranderen en acne komt ook door hormonen. Vriendin van mij had zelden puistjes en nu ze zwanger is...hahaha...herken ik haar niet meer. Dus geniet er lekker van.
nee hoor dat kan heel goed! Bij mijn 2 jongens had ik nergens last van en nu heb ik een vettere huid dus heb af en toe wel pukkels op mijn gezicht en rug
Lucky you Bij mij is het alleen maar erger geworden, dus geniet ervan!! En iedereen reageert anders op de hormonen dus niks om je druk over te maken Geniet ervan groetjes, Een puistekoppie
Mijn huid is nog nooit zo mooi geweest als in deze zwangerschap! Dus geniet ervan Nu ik aan t einde loop begint t wel.weer wat onrustiger te worden
Dank jullie voor de reactie. Ik hoop dat de pukkels binnenkort helemaal verdewenen zijn. Ik ben nogal een stresskip.Is inderdaad niet goed . Ben hardstikke zenuwachtig voor de echo volgende week.
Ohhhh ik had echt zo'n mooie huid tijdens mijn zwangerschap! Nu zijn de pukkels weer terug. Ze zeggen dat je dan een jongen krijgt
Mijn schoonzus had dit ook. Tijdens haar zwangerschap geen acne, terwijl ze er anders heel veel last van heeft. Wees blij, ik heb pijnlijke puistjes sedert mijn zw.schap. Wel minder mee-eters dan ervoor...