hallo dames ik wil even vertellen dat mijn schoonzus gelukkig na een miskraam 9 maanden geleden nu gelukkig weer 7 weken zwanger is geworden maar ze is nu zo doodziek net als haar 1e zwangerschap 7 jaar geleden zodra ze uit bed komt dan gaat ze douche en dan moet haar moeder haar helpen met afdrogen en aan kleden want ze heeft dan al geen puf meer voor ze houd nix binnen kwa eten en drinken ze heeft nu antibiotica voor haar blaasonsteking net belde me moeder me op dat ze is opgenomen in het zh omdat ze onwel is geworden ze leg nu aan het infuus en bloed enz hebben ze laten na kijken alles ziet er goed uit kunnen nix vinden toen ze voor de 2e keer zwanger werd 9 maanden geleden was ze niet ziek met 7 weken en had ze ook niet het gevoel dat ze zwanger was met 9 weken kreeg ze een miskraam maar wie herken dit ook echt moe te zijn misselijk nix binnen kunnen krijgen misschien ken ze gewoon niet tegen die hormonen allemaal echt rot voor haar dat ze weer zo klote zwangerschap krijgt zoals bij haar 1e 7 jaar geleden nu heeft ze ook nog een kind van 7 jaar oud lopen die aandacht wilt van haar en zij zo doodziek op bed of op de bank maar wie herken dit ook die kwaaltjes
hoi wat vervelend voor haar zeg, ik heb helaas hetzelfde gehad bij mijn 2 vorige zwangerschappen en nu weer. ik heb emesafen zetpillen gehad, dat helpt een beetje. verder heb ik veel rust en eet en drink ik met mate. ik hoop dat ze toch een beetje kan genieten en dat het een beetje afneemt. heel veel sterkte
Hoi Citta, Ik heb dat ook gehad tijdens mijn zwangerschap. Bij mij duurde het ongeveer van week 8 tot week 21. Ik was ook heel erg ziek, extreem misselijk. Ik ben 5x opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik niks binnen hield en heel erg was afgevallen. Maar met de baby ging het juist heel erg goed. In het ziekenhuis troostten de artsen mij hier mee, omdat ik heel erg bang was voor een miskraam. Ik hoop dat je schoonzus zich snel weer beter zal voelen, het is inderdaad erg moeilijk om op deze manier zwanger te zijn, vooral ook omdat ze nog een kind heeft waar ze voor moet zorgen. Veel sterkte.
Je schoonzus heeft waarschijnlijk hyperemesis gravidarum (=extreme misselijkheid). Hier: www.steunpunthg.nl kun je er veel over lezen, ook hoe andere vrouwen het ervaren en hoe ze er mee omgaan. Fijn dat ze nu in elk geval in het ziekenhuis ligt, dan krijgt ze in elk geval vocht binnen. Het kan helpen om haar ook met een dietiste te laten praten, die kan helpen bij wat wel en niet te eten.
hier nog iemand die heel misselijk is ik ben nu 10 weken zwanger alles gaat heel goed met de baby alleen niet met mij hou niets binnen al in ziekenhuis gelegen en nu aan de zonde voeding thuis nog steeds overgeven maar zo krijg ik iets binnen hoop dat het snel over gaat maar bij mijn vorige zwangerschap duurde het tot zeven maanden dus ben de bang voor