Acne

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cjb, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap begonnen de pukkeltjes rond de 10 weken en ongeveer met de 20 weken zat ik eronder! Echt acne.

Nu ben ik 8 weken zwanger en zie de pukkeltjes alweer komen! Nu wil ik eigenlijk voorkomen dat dit weer zo erg wordt als bij mijn eerste zwangerschap.

Nu ben ik eigenlijk opzoek naar dat ene wondermiddel/lotion/scrub waar ik in mijn eerste zwangerschap zo naar opzoek ben geweest maar nooit heb kunnen vinden:p

Mijn huid neigt meer naar een vette huid dan naar een droge huid. Ik kan wel naar een drogist gaan maar elke drogist zegt wat anders en komen met middeltjes aanzetten van €100,- per flesje.

Hoop dat jullie iets weten waarvan jullie zeggen bij mij werkt dit echt!

2. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit helpt maar of je hier voor open staat is ten 2de, verse brandnetels in het bos plukken, laten drogen tot je ze tussen je vingers kunt verkruimelen. Door de thee of pannenkoekenmix heen.
    Lekker is het niet maar wel de moeite waard. Bij mij waren ze binnen mum van tijd verdwenen ook nog eens goed voor je kindje.

3. Cjb

Cjb Actief lid

26 nov 2011
    209
    0
    0
    Ik heb er idd wel eens van gehoord. Heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook brandnetel thee gedronken. Maar niet consequent genoeg denk ik omdat ik het idd niet lekker vond. Maar ga het nu denk ik dan maar consequent drinken en kijken of het werkt. Is het dan ook zo als je hier weer mee stopt dat ze dan weer terug komen?

4. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brandnetel thee van de zonnatura is anders daar hebben ze dingen bij toegevoegd, die hielp bij mij niet. Ik heb sinds ik die verse brandnetels gegeten heb nooit meer last gehad van acne. Ik dacht baad het niet schaad het niet.
    Ze zeggen ook als je last valt van acne tijdens de zwangerschap je een tekort aan zink hebt in brandnetels zit veel zink ook kun je als het je tegen staat brandnetels te eten, proberen om zink tabletjes te slikken, helpt misschien ook

5. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Hey dat is een goede tip, die ga ik ook proberen.
    Zelf heb ik geen tips voor je, ben in het verleden naar de huisarts gegaan, hij schreef mij een lotion voor. Brand als een gek, maar het was wel zo verdwenen. Minder lief voor je huid dan brandnetelthee denk ik.

Deel Deze Pagina