Wat Kan Ik Het Beste Doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jewel22, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi!

Mali heeft sinds een week wat rode plekken op haar vagina. Maar sinds gister is het zo erg dat het echt vuurrood is en het verspreid zich over haar vagina naar haar binnenbeen.
    Ik heb het ingesmeerd met creme voor rode billen van weleda en ik heb bepanthen geprobeerd maar zodra ik een luier verschoon gaat ze huilen.
    Ik vind dit echt zieligg! Weet iemand wat dit is en wat ik het beste kan doen?

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Misschien even naar de huisarts morgen? Het klinkt als een schimmeltje... Op zich niks ernstigs en met een zalfje van de dokter is het zo weer over.

O ja, ik zou er even niks op doen. Je hebt kans dat het van al die verschillende dingen alleen maar erger word... :)

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het klinkt idd als een schimmeltje. Morgen maar even naar de ha.

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    klinkt idd als een schimmeltje,Sophie heeft het ook af en toe,ik heb een creme van de huisarts en dan is het 2x smeren en het is weer weg!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Inderdaad, huisarts, checken op een schimmeltje. Kijk ook even goed in haar mond en naar haar lipjes, vaak zit het door het hele lichaam, en let ook even goed op je tepels.

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier was het ook een schimmel.
    Eerst alleen op de schaamlipjes maar daarna ook aan de zijkant van de benen tussen de spleetjes.

Heb creme gehad en na paar dagen was het weer weg.

7. ilonaw

ilonaw Actief lid

6 jul 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    Kaitlyn heeft dit ook nu ik ben naar de dokter geweest.en heb zalf gekregen met de naam miconazolnitraat dit is te verkrijgen zonder recept bij de apotheek dit werkt super ze is er nu al bijna vanaf

Deel Deze Pagina