Hallo Dames, Heeft iemand die weleens gehad? Vandaag 15 weken en heb vanmiddag redelijk veel gelopen (maar loop wel vaker een flink stuk ). Nu kreeg ik een aantal keer een paar flinke steken in mn onderbuik( rechter kant ) en in mijn liezen. Zijn die steken in de onderbuik ook bandenpijn? En toen zat ik erna rustig in de auto..we reden..en ineens leek het alsof mn buik leeg was of leeg trok, gewichtloos aanvoelde en een soort van "luchtbel" in mijn buik zat die van boven naar richting navel verplaatste? Echt een super maf en raar gevoel heb het nog nooit eerder gehad!! Toen ik uit de auto kwam was mn buik ineens gegroeit en als ik sta voelt mijn onderbuik hard aan ( maar dat heb ik al paar weken ). Iemand die weet wat het is? Of hetzelfde meegemaakt? Zou het de baby zijn geweest die ik heb gevoeld?
Volgens mij kunnen de steken komen van net even iets teveel doen, ondanks dat het normaal gedrag is, je lichaam is toch aan het veranderen. Volgens mijn gyn kan je de baby zelf nog niet voelen met 15 weken, maar wellicht wel de baarmoeder? Als ik jou omschrijving lees zou ik denken aan een harde buik, maar ik weet niet of dat met 15 weken al kan, plus dat alle dingen die in je buik gebeuren zo lastig uit te leggen zijn haha
Harde buik is t niet..mn onderbuik voelt constant hard aan. T zal inderdaad niet de baby zelf zijn maar gerommel in de baarmoeder ofzo? Had t vannacht weer met die luchtbel in mn buik. Denk toch t groeien van het e.e.a daarbinnen
Ik voelde de babys vanaf week 14. Het kan dus wel ook volgens gyn, alleen ben ik zwanger van een tweeling en is dit mijn tweede zwangerchap. Steken herken ik ook is bandepijn
Ik voelde mijn meisje ook rond 14 weken al, wel heel lichtjes vergeleken met nu maar het kan echt wel. Is ook mijn eerste
Is de harde onderbuik die je voelt niet gewoon je baarmoeder? Die verplaatst zich vanuit je schaambeen omhoog Naar boven je schaambeen. Vraag volgende keer bij verloskundige of ze je baarmoeder kan aanwijzen en laten voelen. Zelf nog niks gevoeld maar ik ben nog wat minder ver. Ook wel bizar tijdens echo dat je popje van 6 cm druk ziet bewegen en zelf niks voelt.
Kan wel degelijk de baby zijn hoor. Bij mijn 3e kindje voelde ik haar toch echt met 13/14 weken. En aangezien het niet mijn eerste zwangerschap was wist ik wat ik kon voelen,dus als een gyn zegt dat het niet kan dan is het vreemd dat er toch best veel vrouwen zijn die hun kindje echt wel vroeg kunnen voelen Het kan dat je je kindje dus gevoeld hebt,maar het komt ook een beetje over als een harde buik. Zoals jij het omschrijft zo ervaar ik ook een harde buik. Rustiger aan doen dus
Het is de baarmoeder die ik voel. Ik heb constant een harde buik al een paar weken. Ik weet allemaal niet wat ik moet voelen..het is de eerste maar na veel googelen ben ik er achter