hey hier nog een nagelstyliste. leuk dat ik hier ook nog es tegen kom . nu ik bezig ben met zwanger raken heb ik zelfs meer lucht. heb anders nooit geen lucht onder mijn nagels wat hormonen al niet doen he
Ohw sorry dat wist ik niet.. mijn vriend en ik willen ook niet meer dan 2.. Ben nu zwanger van de 1e haha..
heeyyy en bedankt voor deze topic.. was morgen van plan mn nagels te laten doen maar nu hoeft het niet meer scheelt weer wat centjes!
haha tja je kunt het laten doen maar het risico blijft er bij de ene blijft het wel zitten bij de ander niet je hebt wel garantie als je ze hebt laten zetten tenminste bij die van mij maar elke week nieuwe erop laten zetten vind ik dan weer zonde
ff offtopic dat stukje bij je oor is je tragus ontopic ik had ook acryl nagels laten zetten maar na 3 weken werd ik zo kriegel van die dingen (hormonen) dat ik ze er op zondag avond zelf af heb zitten peueteren maar bij mij zaten ze dus wel heel goed vast dus nu zijn mijn eigen nagels helemaal stuk
Jaa dank je wel..! We zijn der ook super blij mee.. Hebben al allemaal spulletjes gekocht.. Kon het niet laten..haha
hey ik heb ze ook gehad, en ook gelnagels uit geprobeerd. maar bij mij bleef niks zitten. was waarschijnlijk allergies voor de lijm ofzo. want mn nagels werden daar door ook heel dun en gingen zeer doen. daarom moest ik er elke x mee stoppen. vind het zoooo jammer. dat is echt mijn ding. mooie frans manicure met een freubeltje (diamantje ofzo). weet iemand wat de 3de nepnagels methode is? heb gehoord dat ze nu een nieuwe hebben, maar ben de naam kwijt..