Winterweer

Discussion in 'Zwangerschap' started by Laura81, Nov 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laura81

Laura81 Actief lid

Jun 7, 2010
    201
    0
    0
    Nu de kou er weer aan komt, en het ook overdag waarschijnlijk blijft vriezen kunnen we de schaatsen misschien heel voorzichtig weer gaan opzoeken.

Hier aan de overkant hebben we de ijsbaan, heerlijk tot 10 uur 's avonds op t ijs.

Maar dit jaar kan dat niet!!! Tja, wel met me schoenen natuurlijk, maar dan is het nog gevaarlijk met die dikke buik....
    Me vriend zei net ook al 'nee, jij mag niet schaatsen deze winter'. Pff, die houdt me dus ook tegen bij de ijsbaan...

2. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ja klote he! en ik word zo vrolijk altijd als het gaat sneeuwen! :D maar ben bang dat ik kluizenaar word..aan het ijs ga ik me al helemaal niet wagen...ach ja dan maar alles vanuit het raam bekijken ;)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja baal ook. 2 jaar geleden zwanger. vorig jaar plurk nog veel te klein. en nu weer zwanger hahaha. ach liever toch zwanger als schaatsen dan hoor

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Volgens mijn oma van bijna 80 mag ik met sneeuw helemaal niet eens naar buiten, want stél nou dat je valt!

Haha, nou... dat gaat me iets te ver hoor. Kijk, fietsen met de kleine man als er een dik pak sneeuw ligt is wellicht niet handig, maar ik zet mooi wel de kleine op de slee en ga eventjes eruit hoor!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Helaas geen schaatsen dit jaar..merk wel dat ik nu al bang ben voor uitglijers, dus ik zal me niet snel buitenwagen als het glad is.

Share This Page