Ik vroeg me af of het dragen van acryl nagels schadelijk is, ik heb wel gehoord dat het werken (degene die het er op zet) met acryl wel slecht is Hoop dat iemand me kan helpen anders haal ik ze er gelijk af
hallo, in principe niet, als de tafel een goede afzuiging heeft en de kamer goed geventileerd wordt...maar het inademen is nooit echt gezond.. Misschien een idee om in deze tijd Gel Nagels te nemen? groetjes
hoi miranda, ik droeg zelf ook acrylnagels en heb het dus nagevraagd bij de nagelstyliste. wat sientje ook al zei is het goed geventileerd en zit er een goed afzuiging onder kan de acryl zelf geen kwaad dus ook niet wat je draagt. de primer die ze gebruiken (dit is de soort stift) om je acryl goed te laten hechten op je eigen nagel die kan wel degelijk kwaad, deze stof trekt in en gaat dus door je bloed en kan evt. kwaad. nou zal het echt niet gelijk kwaad kunnen hoor maar ik heb gelijk gezegd dat ik niet wil dat ze dit gebruiken wanneer ik zwanger ben of wil raken. aceton produkten kunnen ook kwaad hè maar dat wist je waarschijnlijk wel. hoop dat je hier wat mee kan. gr mij
acryl nagels weet ik zelf niks van wel an gel nagels en die hoef je tijdens je zwangerschap er niet op te zetten ,want je eigen nagels produceren namelijk vet tijdens de zwangerschap waardoor de gel nagels dus niet blijven zitten is dus zonde geld want langer als een week houden ze normaal gesproken niet tijdens een zwangerschap. groetjes anita
Klopt Anita, alles wat je nu doet kan anders uit vallen maar hoeft niet perse! een vriendin van mij heeft de gehele zwangerschap gelnagels gehad, en er was er nooit een af...