wat denken jullie gaan of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Latifatje, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

ik heb sinds gisteren last van af en toe steekjes ter hoogte van men vagina en men liesstreek ..ook heb ik al een aantal weken de opmerking gekregen dat men buik gezakt is .nu moet ik veel plassen (maar er komt weinig uit) een blaasontsteking denk ik niet dat dit is want het ruikt niet .ik heb nu ook veel afscheiding zo waterig wit maar dit ruikt ook niet en heb het gevoel dat men buik soms gespannen staat .moet wel zeggen dat ze altijd hevig beweegt ...maar nu zit ik met het dilemma zou ik nu naar het ziekenhuis gaan of niet om te controleren of alles in orde is begin me ongerust te maken wat denken jullie?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

als je je ongerust maakt moet je gaan ;)

3. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    anders dan bel je even met je verloskundige? die kan je vast geruststellen of verder helpen.
    Succes !

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Die steekjes onderaan kunnen van indalen komen. Hierdoor kun je ook plasproblemen krijgen, omdat de blaas minder ruimte heeft. En die afscheiding is normaal in het laatste trimester. Ik heb zelf ook alle bovenstaande klachtjes gehad, ook bij mijn eerste, dus ik maak me er geen zorgen om.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had dit ook. bleek indalen te zijn. Als je het niet vertrouwd moet je het gewoon even laten nakijken.

6. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

ik heb gisteren nog gebeld en moest direct komen voor aan de monitor.
    het is geen ontsteking ofzo..de steekjes denken ze dat bandenpijn is ..voor de rest de baarmoedermond was nog lang en dicht het kindje is nog niet ingedaald de hartslag is in orde .ik heb medicijnen gekregen en moet rusten tot aan de bevalling want ik heb al wel oefenweeen omdat deze niet pijnlijk zijn mocht ik naar huis en neem ik medicijnen om de baarmoeder te ontspannen

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    moest inderdaad ook gelijk aan bandenpijn denken.....
    fijn dat er toch nog niks aan de hand is!

Deel Deze Pagina