extreme vermoeidheid

Discussie in 'Gezondheid' gestart door noukiee, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukiee

noukiee Lid

20 dec 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames..

Nou toch even een vraagje. Ben 10 weken en 4 dagen zwanger.
    Nu ben ik van week 7 tot 9 heel erg misselijk geweest nu is dat gelukkig wel beter. Alleen nu echt extreem moe!!! Kan zo de hele dag slapen! Alles wat ik doe ben ik uitgeput letterlijk. Met de hond wandelen na echt daarna lig ik op de bank alsof k de marathon heb gerend. Echt zo bizar! Terwijl ik heel veel sportte en echt wel een goeie conditie heb!! Is dit abnormaal? Herkent iemand dit? Wat zou je er tegen kunnen doen of maar gewoon toegeven??

Hoop op reacties! Liefs x

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Is het eerste trimester heel normaal! (hier helaas de zwangerschap geduurd) Probeer er zo veel mogelijk aan toe te geven. Je lichaam stuurt al de energie naar de baby. Die op dit ogenblik gevormd wordt.

3. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    jep hier nog een hijgend paard, kan me ook niet meer voorstellen dat ik vlak voor mijn zwangerschap nog best wel flink hard liep....

4. noukiee

noukiee Lid

20 dec 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha..ja onvoorstelbaar he!

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook hoor. Ik woon 3 hoog zonder lift en ben elke keer als ik naar boven loop (zonder tassen enz) helemaal buiten adem en bek af terwijl ik normaal gesproken hele boodschappen tassen en mn zoontje mee naar boven til zonder moeite.

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier hetzelfde ja!! Was bij mijn dochter niet zo. Maar ik heb nu natuurlijk al een kind om voor te zorgen.. kost ook energie.

7. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Hier ook. Half uurtje boodschappen doen en je kunt me opvegen. Ik laat het maar.. gewoon veel rusten.

Deel Deze Pagina