Heb 2 uur lang geweekt in pure aceton en het doet gewoon helemaal niks. Iemand andere tips? Dun vijlen werkt ook niet al 2 vijlen weg kunnen gooien. Heb ze nu kort geknipt..
Ik heb ze er toen afgetrokken/gewipt. Niet het beste voor je nagels maar ze moesten er wel af van mij... WAs ook geen prettige ervaring moet ik zeggen maar ik duwde gewoon de vijl eronder en met veel wrikken vlogen ze eraf.
Heb je wel eerst het glanslaagje (de blanke laklaag) eraf gevijld? Anders kun je in de aceton blijven zitten tot je een ons weegt
Gewoon er af wippen met een vijl doet wel zeer en je nagels zien er niet uit maja dat heb je helaas .met nepperds..
Heb je wel een goede vijl? Ik vijl ze als ik het zat ben gewoon dun en laat een klein laagje zitten tot die is uit gegroeid.
In een kommetje warm-gekookt water zetten in dat kommetje een porseleinen kom met aceton erin, je nagels erin en en een doekje eroverheen
je knipt ze eerst kort om vervolgend 80% er af te vijlen met een grove vijl. Daarna drenk je watten in de acceton en doet deze om je nagels, om ze goed op hun plek te houden even met een zilver folie inwikkelen. Na 5 minuten haal je ze er af en kun je de eerste laag er af schrapen, dit proces herhaal je tot alles er af is. Na die tijd een goede handcreme gebruiken en een goede nagelriemolie gebruiken de eerste paar dagen succes
Ik weet niet of ik mag doorverwijzen naar een website. Volgens mij niet. Ik gebruik zelf deze vijlen. Black Straight Grit 80/80 Van de nagelshop.
Zo doe ik het ook, gaat altijd goed. Vroeg me alleen af of dit ook mag als je zwanger bent. Vind het een beetje eng om zolang in de aceton te zitten....
ben heel eerlijk ik doe momenteel helemaal niks met nagels. VK heeft me echt afgeraden om nagels te zetten ivm de dampen die vrij komen die schadelijk kunnen zijn voor de baby
Naar een nagelstudio gaan en t FATSOENLIJK laten verwijderen idd. Sjees wat een 'tips' ja, eraf 'wippen' met een vijl WTF dat heb je niet met 'neppers' hoor, dat is niet de bedoeling en daarbij kun je een goed gezette kunstnagel niet 'wippen' want daar zit geen lucht onder. Tenzij ze dus niet goed gezet zijn, te lang voor jouw nagelbed zijn, je nagelbijter bent (meer kans op lucht), OF de prep niet goed gedaan is... Zo komen dus de verhalen in de wereld dat kunstnagels slecht zouden zijn voor je eigen nagel. Door onprofessioneel plaatsen & verwijderen is dat dus ja.
Helemaal mee eens!! Als je ze kan laten plaatsen bij een nagelstudio kun je ze daar ook gewoon laten verwijderen, dan verwoest je ook niet je gehele nagels. Daarbij komt dat het ook niet bepaald gezond is om een lange tijd met je vingers in de aceton te zitten.