acrylnagels verwijderen HELP

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Oké , ik ga ook op non actief dan...had al zo´n vermoeden dat het niet helemaal gezond is tijdens de zwangerschap.

2. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    beter het zekere voor het onzekere ;)

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier mag ik gewoon van de vk gelnagels zetten, gewoon een mondkapje vragen bij je nagelstyliste.

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Als nagelstyliste zijnde raad ik aan vooral niet zelf eraan te trekken en hakken, knippen kan ook schade aanrichten!
    Als je je kunstnagels eraf wilt laat ze dan door een professionele nagelstyliste verwijderen.

En de mensen die zeggen dat je nagels er niet uit zien/dun zijn na het zelf verwijderen kan ik alleen maar zeggen: Tja, eigen schuld, dikke bult.

Edit: Ik zag dat er waarschijnlijk meerdere nagelstylistes hier zitten en dus al gereageerd hebben ;) Chapeau ladies!

5. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    maar ik zit normaal 8 uur per dag 6 dagen per week in deze dampen dus ik zet nu voorlopig niks meer, een mondkapje is dan echt niet meer te doen helaas

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik las het denk ik verkeerd, je ben zelf nagelstyliste dus, ja dan kan ik het begrijpen.

7. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad!!
    Heb nog nooit zulke vreemde adviezen gehoord. En het ergst is nog om te zeggen dat het aan de nepnagels ligt terwijl ze zelf de nagels slopen letterlijk... Als je er geen verstand ban heb moet je ook geen 'advies' over geven!

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    jup deze klopt

9. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Eerst glanslaagje verwijderen. Watjes in 2 knippen. Doordrenken met aceton (puur). Deze op je nagel duwen, een folie eroverheen en lekker laten intrekken. Als je ze eraf gaat halen laat je de folie zitten om de vingertoppen waar je nog niet aan toe bent, dus 1 voor 1.

10. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Precies en als je pecht hebt breekt je nagel af en dat doet pijn......:)

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Helaas vandaag weer geweekt in aceton en gevijlt nou het werkt gewoon echt niet!
    Ik laat ze wel uitgroeien en vijlen *zucht*

12. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Dan krijg je dit!!
    En ik kan je vertellen, dat doet pijn:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      51
  13. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    aaauuuwww

14. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    dan knip je recht met de nagel mee, als je in een punt naar boven knipt kan er echt niks geks gebeuren hoor, haal echt regelmatig een set er af en verwijder altijd eerst de tips op deze manier.

Zoals de foto is meestal een flinke stootpartij aan afgegaan

15. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Eraf laten halen door iemand die ze zet?

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ja zo heb ik het ook gedaan, volgens mij de enige goede manier!

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gewoon door een nagelstyliste laten verwijderen.Zo duur is dat niet en worden ze gelijk mooi verzorgd!

18. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Door de nagelstyliste is het beste. Ik heb het ook zelf gedaan de laatste keer, maar dan wel door ze korter te vijlen en elke keer een laagje eraf te vijlen. Uiteindelijk zat er nog maar een dun laagje op en dat heb ik eraf laten groeien. Door met een polijstvijl erbij te werken zagen ze er nog fatsoenlijk uit en mijn eigen nagels bleven onbeschadigd.

Een eerdere keer heb ik het laten doen, ideaal ook en gelijk goed verzorgd.

Het enige wat ik beide keren had, was dat mijn eigen nagels wel wat moesten aansterken, ze waren wat slapper dan daarvoor. Maar dat is vrij snel gegaan.

Eraf wippen heb ik nooit willen doen, vanwege de pijn en de beschadigingen. Om maar niet te spreken over het risico dat je eigen nagel mee in je vlees scheurt. Daarnaast is het bij mij wel eens eentje afgesprongen na een botsing tegen een muur, net verkeerd grijpen bij de trapleuning, dat soort grapjes. En dat doet me daar toch een partij zeer!!!

19. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Dit kan misschien als je tips hebt inderdaad maar als de acryl op je eigen lange nagels zit zou ik toch niet zo snel doen ;)

Deel Deze Pagina