Oké , ik ga ook op non actief dan...had al zo´n vermoeden dat het niet helemaal gezond is tijdens de zwangerschap.
Als nagelstyliste zijnde raad ik aan vooral niet zelf eraan te trekken en hakken, knippen kan ook schade aanrichten! Als je je kunstnagels eraf wilt laat ze dan door een professionele nagelstyliste verwijderen. En de mensen die zeggen dat je nagels er niet uit zien/dun zijn na het zelf verwijderen kan ik alleen maar zeggen: Tja, eigen schuld, dikke bult. Edit: Ik zag dat er waarschijnlijk meerdere nagelstylistes hier zitten en dus al gereageerd hebben Chapeau ladies!
maar ik zit normaal 8 uur per dag 6 dagen per week in deze dampen dus ik zet nu voorlopig niks meer, een mondkapje is dan echt niet meer te doen helaas
Inderdaad!! Heb nog nooit zulke vreemde adviezen gehoord. En het ergst is nog om te zeggen dat het aan de nepnagels ligt terwijl ze zelf de nagels slopen letterlijk... Als je er geen verstand ban heb moet je ook geen 'advies' over geven!
Eerst glanslaagje verwijderen. Watjes in 2 knippen. Doordrenken met aceton (puur). Deze op je nagel duwen, een folie eroverheen en lekker laten intrekken. Als je ze eraf gaat halen laat je de folie zitten om de vingertoppen waar je nog niet aan toe bent, dus 1 voor 1.
Helaas vandaag weer geweekt in aceton en gevijlt nou het werkt gewoon echt niet! Ik laat ze wel uitgroeien en vijlen *zucht*
dan knip je recht met de nagel mee, als je in een punt naar boven knipt kan er echt niks geks gebeuren hoor, haal echt regelmatig een set er af en verwijder altijd eerst de tips op deze manier. Zoals de foto is meestal een flinke stootpartij aan afgegaan
Gewoon door een nagelstyliste laten verwijderen.Zo duur is dat niet en worden ze gelijk mooi verzorgd!
Door de nagelstyliste is het beste. Ik heb het ook zelf gedaan de laatste keer, maar dan wel door ze korter te vijlen en elke keer een laagje eraf te vijlen. Uiteindelijk zat er nog maar een dun laagje op en dat heb ik eraf laten groeien. Door met een polijstvijl erbij te werken zagen ze er nog fatsoenlijk uit en mijn eigen nagels bleven onbeschadigd. Een eerdere keer heb ik het laten doen, ideaal ook en gelijk goed verzorgd. Het enige wat ik beide keren had, was dat mijn eigen nagels wel wat moesten aansterken, ze waren wat slapper dan daarvoor. Maar dat is vrij snel gegaan. Eraf wippen heb ik nooit willen doen, vanwege de pijn en de beschadigingen. Om maar niet te spreken over het risico dat je eigen nagel mee in je vlees scheurt. Daarnaast is het bij mij wel eens eentje afgesprongen na een botsing tegen een muur, net verkeerd grijpen bij de trapleuning, dat soort grapjes. En dat doet me daar toch een partij zeer!!!
Dit kan misschien als je tips hebt inderdaad maar als de acryl op je eigen lange nagels zit zou ik toch niet zo snel doen