Acrylnagels

Discussion in 'De lounge' started by danip, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

en beverwijk is 3 keer niets!
    heb ik een keer gedaan toen ik 16 was.
    dikke onsteking gekregen onder me nagel riemen.
    komt daar het te ver vijlen (bloedens toe)

2. gimena

gimena Niet meer actief

ja heel veel mensen vinden het fijn!
    iedreen kan een keertje een foutje maken,
    dus heb liever dat ze langs komen!
    en als ze niet kunnen.
    en er zit al lucht onder kunnen ze bellen en langs komen waneer ze maar willen

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Jezus ja zie je wel.
    Ik heb het daar nooit laten doen omdat ik er geen goed gevoel over heb,blijkt dus waar te zijn.

4. gimena

gimena Niet meer actief

ja.het is dus wel waar ;)
    heb het toen in de gedeelte china town laten doen.
    en die vrouw die het deed werkte gewoon in een Bank.
    en dit als bij baantje! SHOCK :$
    zijn puur opplak tips en een laag acryl over.
    zo dan iedreen het.haha
    veel mensen hoor ik er over klachen.
    daarom ben ik alte blij dat ik het zelf kan hahaha.
    schilt een hoop pijn en onstekingen:D:p

5. danip

danip Niet meer actief

Bedankt allemaal voor jullie reacties :) Nu weet ik even wat een beetje normale prijzen zijn. Kan ik ook ergens van te voren aan zien of het goed is of niet? En misschien weet iemand wel een goede nagelstyliste in Friesland? Tips zijn welkom :) Ik wil dus geen bloedende nagelbedden of ontstekingen ;)

6. keizerin

Nou idd zo kan iedereen het wel;):x

7. gimena

gimena Niet meer actief

als je echt wil kijken voor een goede.
    moet je zoeken op google.
    iemand die ook opleidingen geeft en nagels zet ;)
    want zie mensen zetten zelf zo super goed!
    dat is mijn tip ;)

8. keizerin

Idd mijn nagelstyliste geeft zelf ook opleidingen en zij helpt mij dus ook.

En mond op mond reclame want zo heb ik haar gevonden,ze hoeft geen reclame te maken de mensen komen vanzelf.
    Dus als je iemand met nagels ziet vraag waar ze het heeft laten zetten.

9. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik laat van de week ook weer acryl nagels zetten.
    Bevallen mij vee beter dan gel-nagels.
    1 voordeel bij mij is, dat het in de familiekring zit, dus ik betaal een bos bloemen ;) . En een gezellige middag :D

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb al ruim 5 jaar acrylnagels en zou nooit meer zonder willen. Ik laat ze elke 3 weken opvullen en betaal dan € 33,--. Een nieuwe set is meen ik € 70,--. De prijs is natuurlijk ook afhankelijk van het feit of de nagelstyliste haar salon aan huis heeft (geen extra kosten voor huur) of een pand huurt, zoals mijn nagelstyliste. Zij betaalt natuurlijk behalve voor haar materialen ook nog huur voor het pand.

EDIT: Oeh!! Morgen mag ik weer om ze op te laten vullen. Ik denk dat ik morgen maar voor een gewone witte fm ga, ipv een glitter.

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb dit topic gelezen en wil even mijn mening er over geven.

Ik ben zelf al 4 jaar gediplomeerd nagelstyliste en heb meerdere opleidingen gedaan waaronder een opleiding van 3 wereldkampioenen.
    Let AUB goed op waar je je nagels laat zetten, Beverwijk is bij mij een groot scheldwoord. Daar worden je nagels echt verprutst. Er wordt je tijdens de opleiding geleerd om hygienisch en secuur te werk te gaan. Je werkt met prymers en bij elke klant een schone nieuwe vijl, dit doen ze in beverwijk dus niet. Het gevolg is, schimmels, bacterien, kapotte nagels en in het ergste geval ontstekkingen. (jammer want zo wordt iets moois als acryl/gel nagels volledig kapot gemaakt).

Ik zelf werk met Entity, maar merk maakt opzich niet uit over hoe het er uit ziet. Het gaat er om hoe een nagelstyliste aan het werk gaat, schoon en hygienisch.
    Ik heb een flinke klanten kring maar ivm mijn kinderen werk ik op dit moment nog thuis. Mijn nagelssalon die ik boven had is nu de kinderkamer voor Lisa, dus ben ik tijdelijk even aangewezen op de keukentafel. Dit is absoluut geen probleem zolang je maar (ja wel opnieuw) hygienisch werkt.

Het maakt dus niet uit of iemand in een dure salon werkt of thuis als het maar goed gebeurd.
    Dus vraag naar diploma's, en waar ze die gevolgt hebben. Kijk of het schoon en hygienisch gebeurd. En helemaal belangrijk het mag geen pijn doen, niet op de nagel maar ook niet op je nagelriem.
    Verder is het heel belangrijk dat je zelf tevreden bent over de nagels, de kleur, de lengte en de vorm.
    De prijs is nogal wisselend, de ene vraag 30 euro de ander 60. Dat ligt aan de styliste zelf en hoeveel onkosten zij moet maken voor het materiaal en eventueel huur van een ruimte.

Luister naar je gevoel en is die niet juist dan niet doen, het is immers jou geld die je uitgeeft en dan moet je ook krijgen wat jij wilt.

Ik hoop dat je wat aan de tips heb en anders kun je altijd vragen stellen.

groetjes
    conny

12. keizerin

Conny ben het helemaal met je eens.
    Behalve het vijlen gedeelte mijn styliste pakt niet bij elke klant een nieuwe vijl maar daar in tegen ontsmet ze elke keer je nagels.
    Ik ben weleens bij een salon geweest waar je je eigen vijlen moest kopen en die gebruikte ze elke keer weer als je kwam nou ze maakte echt rot nagels(heeft natuurlijk niks met de vijlen te maken)
    Verder bij alle salons waar ik ben geweest pakte ze niet bij elke klant een nieuwe vijl maar ontsmetten ze je nagels.

Maar idd nummer 1 regel is hygienisch en schoon werken!!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn nagelstyliste heeft ook niet voor elke klant een eigen set vijlen. Maar ze ontsmet inderdaad je nagels én de vijlen zelf. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

14. keizerin

Ik ook nog nooit.

15. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Vales klopt, ik heb ook wel eens dat ik de vijl desinfecteer maar het liefste werk ik met nieuwe vijlen (ook omdat dat voor mij fijner werkt ;)).

Vales wel leuk nu hebben we nog iets gemeen, Michael en nagels.
    Heb er aan zitten denken om MJ nagels te maken maar moet nog even op een idee komen hoe ik dat ga doen.

Hier even een foto van een van mijn werkjes, dit is voor een poster gemaakt

16. keizerin

#36 keizerin, Sep 1, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 1, 2009
    Jaa idd:Dik had het ff niet zo snel door:)

Zit ondertussen de Dangerous Tour te kijken:p

Wat een super mooie nagels!!
    Heb je mijn hyves?daar staan foto's van de nagels die ik heb gemaakt.
    Als ik mijn diploma op zak heb ga ik door voor nail art en 3d wil ik ook dolgraag leren:D

Als ik spullen ga kopen het is 1 grote snoepwinkel ik wil alles hebben haha.

17. keizerin

Trouwens MJ nagels,cool8)
    Als het je gelukt is wel laten zien hoor!!

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    ja dat zal ik zeker doen, maar ben er nog over aan het nadenken hoe ik dat het beste kan doen.

Ik ben zelf ook helemaal weg van nail-art, daar kan ik me heerlijk in uitleven.

19. keizerin

Ben heel benieuwd:D

Ja met nail art kan je zulke mooie dingen maken,ben er ook helemaal weg van.

20. gimena

gimena Niet meer actief

@ conny
    beverwijk is idd een fout iets!
    ik las het zo mooi bij je,
    hier nog iemand zie er zwaar op tegen is!
    zag dat je in Tilburg woont.
    das bij mijn in de buurt!(nog maar voor 2 maande,want ga verhuizen)
    xxx

Share This Page