Acrylnagels

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

boekel..is bij Gemert

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey dames!
    Ik zie hier een onderwerp over acryl nagels dus moet ff reageren zonder alles te hebben gelezen... dat ga ik zo doen.

Ik heb ook een nagelsalon op zolder, doe het al 2 jaar met veel plezier en woon in Veghel (dicht bij Boekel/gemert dus ;) )

Groetjes Cyntje78

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik vraag 53 ,- voor een nieuwe set en 33,- voor nabehandelingen. Tja... wat is duur.. Het is best intensief werk, en ga niet voor 5,- per uur zitten zwoegen... daarbij zit er wel degelijk verschil in kwaliteit en hoe ze er uiteindelijk uit zien is mijn ervaring.

Als je nagels geruineerd zijn ná het dragen van kunstnagels dan heeft de styliste de nagels slecht (lees te veel gevijld) voorbereid. Of de klant sloopt ze er af.

Plaknagels van hema e.d. passen vaak niet goed, daardoor onstaat er een broeiplaats tussen de natuurlijke nagel en plaknagel, en dan heb je zeer grote kans op bacterien of schimmels....

Zo... nu ff blz 2 lezen hihihi!

Groetjes Cyntje78

4. gimena

gimena Niet meer actief

ik hoeft geen nagels.dat je dat denkt,
    ik zet zelf nagels.
    was aleen waar ik naar toe ging verhuizen!

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nee hoor maar was gewoon nieuwsgierig, ben zelf nogal vaak verhuist en door het hele land gewoond vandaar.;)

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Conny... zit je toevallig ook op Voor&Door ;) ?

Al mijn klanten hebben een eigen vijlen pakket én ik ontsmet mijn en de klant zijn handen. Alleen de handen onsmetten helpt niet als je met een vijl van een andere daarna de nagels raakt ;)

Ik heb in Eindhoven mijn opleiding gedaan en vorig jaar perfectie trainingen gevolgd (voor de kenner bij Pepijn)

Groetjes Cyntje78

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh leuk Gimena! Dan kom je hier in de buurt te zitten!

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ja klopt daar zit ik ook op, gaaf he, ik kijk bijna elke dag.
    Pepijn is een van de beste ;), ik heb mijn opleiding gedaan bij 10fornails.

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    10-fornails... daar ga ik de 26e naar toe voor epileren/ verven en wimper verlenging!
    En dan komt de beurs er weer aan! Ik heb een mega boodschappenlijst!

Groetjes Cyntje78

10. gimena

gimena Niet meer actief

ja.maar ga nu eerst genieten van me zwangerschap + als ze geboren is nog even genieten van haar.
    daarna probeer ik het daar op te pakken!
    maar gelukkig ken ik veel mensen uit uden dus dat schilt.
    want me vriend woont daar

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Wat ik me nu afvraag als nagel-leek, hoe zit het als je die nagels niet meer wilt? Moet je dat eraf laten groeien/wordt het er af getrokken en hoe zien je eigen nagels er uit na zoiets? Ik heb van mezelf erg dunne nagels.
    Ben het helemaal eens over de hygiëne. Ik ben zelf pedicure geweest (werkte dus ook veel met nagels, maar dan op een andere manier ;)) en mensen hebben geen benul van wat je allemaal kunt krijgen door slechte hygiëne en op welke manier en wat er allemaal overgebracht kan worden. Ik zou toch echt niet met een vijl worden geholpen willen waar een ander mee is behandeld en niet goed is gedesinfecteerd (wat vaak op de verkeerde manier gebeurd), ook niet als mijn nagels even met een watje alcohol worden afgenomen.
    Inderdaad, voor kwaliteit betaal je vaak. Mensen hebben geen idee wat voor kosten je allemaal maakt en dat je er echt niet rijk van wordt.

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hey meiden!

Ik zal zo even een foto plaatsen!

@Jo, NOOIT TREKKEN! Je kan het beste weken in de aceton dan word de acryl zacht en vallen ze er zo af.

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

TruusdeMier en bevallen je nagels je een beetje?
    Ik zie geen foto,ben wel erg benieuwd.

14. danip

danip Niet meer actief

Ik zou nog even een linkje plaatsen. Ik heb deze gevonden, en die lijkt me wel goed? Wat denken jullie? (ben echt zoooo bang voor enge infecties!)

Erika Naildesign

15. ProudMum

Ziet er goed uit!
    Weet waar ze over praat, mooie nette studio en mooie nagels.

Mijn foto is aan t uploaden

16. ProudMum

Hmm, lukt me niet maar als je op de link klikt kom je op de foto

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Danip: Ziet er goed uit als je het mij vraagt. Ze heeft zo te zien ook erg veel ervaring en ik vind haar niet overdreven duur.

@ Truus: Ik heb ook vaak gekleurde glitter fm. Nu heb ik weer even gewoon een standaard witte fm. Over 2 weken mag ik weer en dan neem ik ook weer een kleurtje. Ik ga ook weer eens stripers kopen en dan kan ik mijn eigen nagels weer "beschilderen" :D.

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Danip, ziet er heel goed uit. Eigenlijk kan je niet beter hebben.

19. ProudMum

Thnx Mermaid!
    Ik heb vaak donkere FM aangezien ik in een winkel werk blijft witte FM lang niet zo mooi..

20. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik vind het zo mooi he acryl nagels en heb ze zelf ook wel gehad.

Vind he alleen weer zonde van mijn geld omdat mijn eigen nagels ook sterk en mooi groeien dus nodig heb ik ze niet.
    Tja nu als ik naar mijn handen kijk wel maar vind het nog niet handig met een kleintje om ze te laten groeien.

Misschien is acryl over mijn eigen nagels een ideetje voor in de toekomst.

Deel Deze Pagina