Nee helaas, het lijkt me erg leuk, maar als "gewone sterveling" (haha, ik bedoel dus dat ik geen nagelstyliste ben ofzo) betaal je € 25,50 voor een kaartje en dat vind ik te duur. Je bedoelt denk ik trouwens de beurs in Utrecht in de Jaarbeurs?
Ja die! En idd behoorlijk prijzig, ik en mn zus komen gelukkig gratis binnen anders was ik ook echt niet gegaan
Niet meer hihi. Maar bij mij werd het met lak gedaan. En ik zie het nu al met deze lak; door de kassa slijt het snel hoor!
Dat dacht ik wel toen ik je foto zag. Ik vind het persoonlijk ook niet mooi omdat je er nooit een mooie scherpe smile line in krijgt en idd kan het er af gaan. Ik doe het altijd met acryl.
Als het bij mij echt niet meer mooi is haal ik het eraf, en dan ridgefiller erover en topcoat. lekker naturel!
Ja dat kan natuurlijk ook,wat je persoonlijk het mooiste vindt Na de geboorte van mijn zoon heb ik veel naturel gehad.
Mijn fm wordt ook altijd met acryl gedaan. Nu dus witte maar over 2 weken weer een kleurtje met glitters, ik denk roze.
Ik heb een afspraak gemaakt, het ziet er inderdaad wel heel goed uit. Maar ja als leekzijnde is het moeilijk in te schatten Maar bedankt voor jullie adviezen Ik zal ze hier showen als ik ze heb. Denk trouwen ook wel dat het verslavend is, als je ze een keer hebt laten zetten. Vind het altijd erg mooi staan. Alleen wil ik voor mezelf niet hele lange, dat ben ik niet gewend en staat ook niet bij mij denk ik. Thanx