Ik ben benieuwd. Het is inderdaad verslavend. Ik heb ze nu zo'n 5,5 jaar en zou echt niet meer zonder willen.
Oh ja da's ook leuk. Dat maakte ik wel eens zelf met stripers. Ja, ik moet ze echt weer eens gaan aanschaffen. Volgende maand maar weer als het salaris weer binnen is .
Ja, kijk maar eens op deze site Speciaalzaak voor Nailart, Nagels & Hollywood NailsOpleidingen. Oh en hier nog even een foto van mijn nagels: View attachment 14653
Die wil ik van de week even gaan maken bij iemand. Vandaag zijn mijn nagels ook weer gedaan,heerlijk vind ik dat
Ja ik ben ook altijd zo blij als ze weer gedaan zijn. De eerste week zijn ze het allermooiste. En dan na 3 weken vind ik ze er niet meer uitzien, maar dan zeggen anderen vaak nog dat ik van die mooie nagels heb...
Haha, ja onze eigen "acryl-nagel-topic". De fm is witte acryl en het nagelbed is roze acryl, dus ja inderdaad 2 kleuren. Ik vind het altijd wel knap hoor van Thea (mijn nagelstyliste) hoe ze die smile-line zo strak kan maken. Is nog een heel precies werkje.
@ Vales: JIj zet ook zelf nagels toch? Ik wil ook heeeeel graag een opleiding gaan doen, maar vind het nog best veel geld en elke keer komt er wel wat tussendoor; een huis gekocht, net een nieuwe baan en nu dus zwanger. Onze centjes gaan we nu dus ergens anders voor gebruiken. Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet zeggen ze.... EDIT: Oh en we zijn ook nog getrouwd vorig jaar, je wilt niet weten hoe duur dat wel niet was. Toen was er echt helemaal niks meer over om nog een opleiding tot nagelstyliste van te bekostigen.
zeker weten maar daar om vind ik het juist zo leuk om te doen Mermaid, een goede opleiding is het halve werk. Het lijkt vaak makelijker dan het is. Met een goede opleiding, leer je heel veel. Probleem nagels, bv, de skischans (omhoog groeiende nagels), nagelbijters ook de extreme, hamer duimen (hele brede duimen), havik nagels (omlaag groeiende nagels) enz. Ook leer je de anatomie van de nagel en nagel ziektes enz. Een opleiding is inderdaad duur maar het verdient zich ook weer terug.
Ja klopt ik zet zelf ook nagels. Ik moet eerlijk zeggen ik heb het mezelf geleerd(ik had ook nooit geld voor een opleiding)maar ik wist wel hoe ik hygienische moest werken en ik begon bij 1 vriendin te oefenen enz enz. Ik raad het zeker niet aan om het te doen omdat je veel kan verpesten..ik heb wel gewoon geluk dat ik alles kan vragen aan mijn styliste en ik ga ook bijna op curcus om toch die feedback te krijgen en nog meer te leren. Ik doe het nu zeker niet onaardig maar mijn nagels vind ik nog steeds niet goed en ben bijna nooit tevreden whaha,ben een beetje een perfectionist
Een goede allround opleiding kost, schrik niet, rond de 1000 euro. Daar zit dan wel al je materiaal en benodigdheden bij die je nodig heb. Het kan ook goedkoper maar dan heb je minder materiaal. Tuurlijk vind je op internet ook opleidingen die minder duur zijn maar als je officieel gediplomeerd wil zijn heb je een goede opleiding nodig. Ze zijn bezig om het vak nagelstyliste erkent te krijgen, helaas gaat hier veel tijd inzitten, maar ik ben er van overtuigd dat het wel gaat komen. Ik hoop het in ieder geval, je werkt met mensen en op mensen dan is een goede opleiding een must!