Was het maar waar whaha. Is trouwens wel goed dat je denkt dat ik dit zelf heb gedaan whaha je hebt me foto's toch gezien op hyves? Ik ga dit trouwens wel proberen want vind het echt een cool effect hebben.
Doe je 1,5 uur over opvullen? En vijl je met de hand of met een frees? Ik vind 1,5 uur niet veel hoor. Mijn nagelstyliste trekt ongeveer een uur uit voor het opvullen van mijn nagels, maar ze gebruikt tegenwoordig wel een frees. Voorheen vijlde ze met de hand en dan trok ze 1,5 uur uit voor een behandeling. Dus ik vind 1,5 uur netjes.
Ik heb echt altijd opvallende nagels! Mijn schoonzus is nagelstyliste en werkt ook alleen met spullen van Creative. Ze is nu al ruim 12 jaar nagestyliste en ik heb ze nu al 7 jaar. Zou niet meer zonder kunnen. Op dit moment heb ik zwarte acryl op de top en knalroze glieeracryl wat overloopt in het zwart en op mijn nagelbed en dan onderaan gewoon clear...zal wel ff kijken voor een foto!
Hoi hoi Ik gebruik geen acrylnagels, heb er ook geen verstand van maar ik laat mijn nagels gewoon groeien (heb stevige nagels en geen bijttik ) Hebben jullie weleens konad gebruikt om te versieren? Ik heb dat sinds vorige week en het is best grappig
nou een frees komt er bij mij niet in, vind het met de hand vijlen veel fijner. Met een frees heb je geen gevoel in hoever je vijlt, en mijn ervaring is dat de klantjes pas zeggen dat het zeer doet als de rode plekken al zichtbaar zijn. Nee daar begin ik niet aan, mijn klantjes komen juist terug omdat het bij mij geen pijn doet en dat wil ik zo houden, hahahaha. O ja en weer een opleiding erbij volgens (voor het frezen) heb ik op dit moment ook niet zo veel zin in. Ik trek altijd 2 uur uit voor een behandeling, of het nou nabehandeling op een nieuwe set dat maakt niet uit. Dit is incl. vijlen nabehandeling, nailart, handverzorging, en natuurlijk een bakje koffie en lekker kletsen. Vales waarom wil je in 1 uur klaar zijn, voor een goede set nagels staat overal 2 uur. Op wedstrijden zelf 2,5 uur, dus 1,5 uur is al heel snel.
ja ik gebruik vaker konad, leuk en snel. Op mijn foto die ik hier geplaatst had van de stilleto's zit ook Konad op. Voor de dames die het niet kennen, dit is een stempel plaatje waar afbeeldingen in geponst zijn. Hier doe je nagellak op, met een soort mesje het overtollige eraf strijken en dan met de stempel over het plaatje heen. Nu zit de nailart op het kussentje van de stempel en kun je hem zo op de nagel rollen. Echt heel leuk en makkelijk.
Ik heb nu alleen even deze foto bij de hand...zie je 1 nagel op zal thuis wel even kijken of ik betere heb...ben nu nl niet thuis
Ik heb ook nooit konad gehad altijd nail art met steentjes en stripes etc... en ik heb ze al 7 jaar en eigenlijk nooit helemaal naturel gehad...dus al heel veel verschillende dingen op mijn handen en altijd complimentjes. Ben ook de wandelende reclame voor mijn schoonzus
Nee ik ben dol op mijn frees haha. Ik doe mensen(bijna)nooit pijn en weet tot hoever ik moet gaan. Ja weet niet ik wil het ook gewoon in een uur kunnen haha,maar ben wel tevreden hoor met mijn anderhalf uur. Het is denk ik ook dat ik gewend ben om zelf in een uur klaar te zijn als ik mijn nagels laat doen,ik weet niet beter.
Mijn nagelstyliste werkt nu dus ook met een frees, maar ze heeft me nog nooit pijn gedaan. Gaat dus prima. Sommige dingen, zoals kleine oneffenheden netjes afwerken doet ze met een handvijl, omdat je daar preciezer mee kan werken.
Idd ik haal het grootste gedeelte met de frees eraf en daarna nog ff lichtjes met de handvijl en dan beginnen met het acryl.
Ik laat ze bij Nagels Enzo doen. hier een linkje; Nagels & Zo - Nagels zoals u ze graag wilt ! Iemand ervaring met fiberglass?