Acrylnagels

Discussion in 'De lounge' started by danip, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    nou sorry maar het is juist zo dat je het met alleen vijlen leert, dat is juist heel professioneel. Maar goed ieder werkt op zijn/haar eigen manier en het gaat om de proffesionaliteit van de complete nagel. Hygiene is nog steeds het belangrijkste. Ik persoonlijk moet niet veel van een frees weten omdat ik weet hoe fout dat kan gaan. Maar dat is mijn mening.

Fiberglass gebruik ik als de natuurlijke nagel zo beschadigt is na een trauma dat het nagelbed blood ligt (ik hoop dat ik het goed uitleg). Je kan er ook mooie nagels mee maken ;)
    Het nieuwste op nagel gebied is Minx, dit is een folie die over de nagel komt doormiddel van warmte. Ik heb het nog niet gebruik maar wel gezien hoe mooi dat is. Ik kan helaas zondag niet naar de beurs anders had ik daar gekeken of ik het wat vind.

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Alleen met de vijl vijlen vind ik zeker niet onprofessioneel ik ken er wel meer die het alleen met een vijl doen.
    Ik heb nog geen jaar mijn frees daarvoor heb ik alles met de hand gedaan.

Minx nog nooit van gehoord.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Laat ik het zo zeggen; de dame die met een vijl deed vijlen was zowiezo niet echt professioneel.

O zo zit dat dus!

4. keizerin

Haha kijk dat is wat anders,maar snap wel wat je bedoelt zo'n machine ziet er gewoon prof uit.

5. ProudMum

Neem mijn woorden bij deze dus terug!

Maar ik ben benieuwd naar meer creaties van jullie!
    Vales, jij hebt alles op je Hyves staan toch?

6. keizerin

Ja ik heb alles op hyves staan.

7. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Zeg dames, hoe vind ik jullie hyves? Ben erg benieuwd geworden naar de foto's:D

Mijn zus en ik doen trouwens ook alles met gewone vijl, al ben ik dus nog maar n beginnertje:) Als alles gaat lukken met onze eigen salon komt er hier trouwens zeker een frees! Cursus vooraf en veel oefenen natuurlijk.

8. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Ik ben ook op zoek naar acrul nagels. Ik kan ze krijgen voor 55,- ( nieuwe set)
    Is dat duur?

9. ProudMum

Volgens mij is dat nog wel een redelijke prijs.
    Het ligt aan het materiaal, de locatie, tafelhuur enz die je terugziet in de prijs

10. ProudMum

Vales, mooie nagels weer op Hyves!

Share This Page