Hallo dames, Ik heb net een bult ontdekt, maar ik heb geen idee hoe het heet waar die zit Als je de lies hebt krijg je op een gegeven moment het bot wat aan je schaambeen vastzit en net onder dat bot zit die bult. Hoe heet dat? Ga morgen wel meteen de dokter bellen, want heeft ongeveer de grootte van een knikker
Dat kan ik dus niet vinden of dat nog bij de lies hoort. Op de meeste plaatjes is het alleen het gebied erboven.
Snap niet helemaal wat je bedoeld... Maar kan vanalles zijn...cyste,lymfeklier,breukje,ontsteking etc. Gewoon even bellen inderdaad. Voor de afspraak boeit het niet zo enorm wat de exacte naam van de locatie is
Gewoon de huisarts opbellen met dat je een bultje hebt ontdekt in de buurt van je lies/schaamstreek/heup/down-under. Heb geen idee welk gebied je bedoelt.
Hoogstwaarschijnlijk is dit een onschuldige lymfeklier. Deze zetten makkelijk op bij bijvoorbeeld door een wondje in de regio, een blaasontsteking, een infectie en dergelijke. Ik had er laatst eentje formaat ei in mijn lies door een wondje. Reactie van de dokter was: dan doet de klier allicht zijn werk Is het niet gewoon bot? Het bot van mijn schaamheuvel is niet egaal in ieder geval. Even laten checken kan nooit kwaad.