Prenatal Nutrients

Discussion in 'Zwangerschap' started by mijngeluk1992, Mar 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

Feb 18, 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Hoihoi

kent iemand deze tabletten? heb ze net gekocht omdat ze werden aanbevolen en het bleek de beste zwangerschapsvitamine pillen te zijn.. maar ik ken het niet en ik weet dus niet of het allemaal klopt
    nou ben ik toch wel bang om ermee te beginnen dus vroeg me af of iemand hier er over gehoord heeft of ze ook gebruikt.

2. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

Feb 18, 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Helemaal niemand??:p

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Nee, nooit van gehoord. Het zal wel eigen merk van prenatal zijn als ik zo de naam zie. Alle belangrijke vitamines en mineralen zullen wel aanwezig zijn in die pillen want anders mogen ze het niet eens op de markt brengen. Ik gebruik Davitamon mama compleet, ik weet nog dat ik verschillende verpakkingen stond te vergelijken en dat ze allemaal wel dezelfde hoeveelheden in vitamines hadden:)

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    in alle mama vitamine zit evenveel, gewoon de goedkoopste nemen ;) ik zag een mooie aanbieding van davitamon mama compleet 10 euro voor 60 stuks €0,16 per pil omgerekend

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

6. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze gebruikt. Netjes het potje opgemaakt maar daarna heb ik weer wat anders gekocht. Had niet het idee dat ze erg veel voor me deden en mn HB kelderde van 8.0 naar 6.6. Sinds ik andere gebruik is het weer 7.4.

7. koekwaus

koekwaus Actief lid

Jan 18, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze tijdens de hele vorige zwangerschap en borstvoeding gebruikt en nu ik opnieuw zwanger ben gebruik ik ze weer.
    Ze zijn me destijds aanbevolen door mijn dietiste, dus heb er alle vertrouwen in dat het goede pillen zijn.
    Sommige merken op dat die pillen voor hun gevoel niets deden, maar ik weet niet hoe ik me zou voelen zonder die pillen, dus kan daar niets over zeggen.
    Het is ieg wel verstandig om een multivitaminepreparaat te slikken omdat een zwangerschap veel van je lijf vraagt, en dan wel een preparaat speciaal voor zwangeren (in een gewone zit te veel vitamine A).

Share This Page