Acteur en rol uit elkaar houden

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 29 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is trouwens ook heel raar dat Kees van Flodder nu ineens Sinterklaas is :p

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat grappig, ik heb Buffy nooit gekeken dus ik ken Booth alleen als Booth :). Maar zat net even te zoeken en Booth heeft dus ook in married with children gespeeld als het vriendje van Kelly. Heb even wat foto's gekeken en inderdaad, herken hem nu achteraf gezien wel ;). Maar voor mij blijft hij Booth uit Bones ;)

3. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Ja! Ik heb dat heel erg bij de terugkomende acteurs die meedoen aan American Horror Story. Elk seizoen zijn de terugkomende acteurs totaal andere personages, en dat is erg lastig, vooral de eerste paar afleveringen haha.

4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Jullie kijken gewoon te veel tv😜
    wat ik regelmatig heb is dat ik 2 series net achter elkaar kijk. Soms zitten in beide dezelfde acteur... Heeel vervelend! Zo was in serie 1 mevrouw agente en in serie 2 ineens advocaat. Toen zei ik heel overtuigend tegen mijn man. He ze is van baan gewisseld! Nee Sija dit is een andere serie😑 Owja😂

5. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ja zeker. Alleen wel tot op een bepaalde hoogte. Sommige mensen slaan echt door en bedreigen zo iemand op twitter ofzo..
    Soms lijken ze trouwens wel op hun rol, zoals Nina in GTST. Die is in t echt ook niet bepaald vriendelijk.

6. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Wat grappig heb het net meteen even opgezocht en herken zijn personage inderdaad nog.

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik hoorde dat Damian Lewis in de race is als opvolger voor de rol van James Bond. Hij heeft ooit een mooie rol gespeeld in Band of Brothers, maar sinds ik hem ken als Brody uit Homeland (de vuile verrader ) zou ik hem als James Bond nooit kunnen accepteren! Ik zou altijd denken dat hij spioneert voor de vijand!

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    En valt ook niet op vrouwen... :D

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ja ook zo één. Hij maakt ook dezelfde gebaren.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja met Ian Somerhalder uit de Vampire Diaries haha

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat heb ik met meerdere gtst acteurs. Rikkie, Nina, Sjors en Wiet, vind verschrikkelijke personages en als ik ze dan ergens een intervieuw zie geven kan ik ze alsnog niet uitstaan. Slaat nergens op natuurlijk haha.

12. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Heb het ook met bassie gehad. Werd eens naar voren geroepen en had iets gewonnen, toen ik het in ontvangst wilde nemen zei hij letterlijk en nu oppleuren rot jong.. Was een jaar of 5

13. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18

ja,onvoorstelbaar! Die weet gewoon niet wat ie mist hahaha

En ik heb er nog een:Bram van der Vlugt! Altijd als ik die man alleen al hoor:Sinterklaas!!

14. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Met Sheldon uit de big bang theory heb ik dat!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ewan McGregor blijft ook gewoon Obi Wan Kenobi.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Misschien was je dat ook wel :p

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb met oa Dharma en Greg.
    Die acteur die Greg speelt is in criminal minds de leider van het team blijf elke keer die rol van Greg voor me zien.

18. Islah

Islah Niet meer actief

Hahaha wat gemeen.
    Ach ja clowns zijn gewoon stom. :D

19. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik zag hem gisteren ook voorbij komen in Criminal Minds en ik had ook zoiets van Hey daar is Greg :D Die kan ik dus ook niet meer los zien.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ella in pretty little liars...ik blijf maar wachten tot ze haar handjes wappert en de tijd stopt of iets opblaast :p

Deel Deze Pagina