Wat grappig, ik heb Buffy nooit gekeken dus ik ken Booth alleen als Booth . Maar zat net even te zoeken en Booth heeft dus ook in married with children gespeeld als het vriendje van Kelly. Heb even wat foto's gekeken en inderdaad, herken hem nu achteraf gezien wel . Maar voor mij blijft hij Booth uit Bones
Ja! Ik heb dat heel erg bij de terugkomende acteurs die meedoen aan American Horror Story. Elk seizoen zijn de terugkomende acteurs totaal andere personages, en dat is erg lastig, vooral de eerste paar afleveringen haha.
Jullie kijken gewoon te veel tv😜 wat ik regelmatig heb is dat ik 2 series net achter elkaar kijk. Soms zitten in beide dezelfde acteur... Heeel vervelend! Zo was in serie 1 mevrouw agente en in serie 2 ineens advocaat. Toen zei ik heel overtuigend tegen mijn man. He ze is van baan gewisseld! Nee Sija dit is een andere serie😑 Owja😂
Ja zeker. Alleen wel tot op een bepaalde hoogte. Sommige mensen slaan echt door en bedreigen zo iemand op twitter ofzo.. Soms lijken ze trouwens wel op hun rol, zoals Nina in GTST. Die is in t echt ook niet bepaald vriendelijk.
Ik hoorde dat Damian Lewis in de race is als opvolger voor de rol van James Bond. Hij heeft ooit een mooie rol gespeeld in Band of Brothers, maar sinds ik hem ken als Brody uit Homeland (de vuile verrader ) zou ik hem als James Bond nooit kunnen accepteren! Ik zou altijd denken dat hij spioneert voor de vijand!
Dat heb ik met meerdere gtst acteurs. Rikkie, Nina, Sjors en Wiet, vind verschrikkelijke personages en als ik ze dan ergens een intervieuw zie geven kan ik ze alsnog niet uitstaan. Slaat nergens op natuurlijk haha.
Heb het ook met bassie gehad. Werd eens naar voren geroepen en had iets gewonnen, toen ik het in ontvangst wilde nemen zei hij letterlijk en nu oppleuren rot jong.. Was een jaar of 5
ja,onvoorstelbaar! Die weet gewoon niet wat ie mist hahaha En ik heb er nog een:Bram van der Vlugt! Altijd als ik die man alleen al hoor:Sinterklaas!!
Ik heb met oa Dharma en Greg. Die acteur die Greg speelt is in criminal minds de leider van het team blijf elke keer die rol van Greg voor me zien.
Ik zag hem gisteren ook voorbij komen in Criminal Minds en ik had ook zoiets van Hey daar is Greg Die kan ik dus ook niet meer los zien.
Ella in pretty little liars...ik blijf maar wachten tot ze haar handjes wappert en de tijd stopt of iets opblaast