ahh ik las vanochtend toen ik wakker werd dat paul walker (van o.a. fast & furious) overleden is op 40 jarige leeftijd, hoe ironisch ook, in een auto ongeluk.. super erg voor zijn familie en fast & furious zal nooit meer hetzelfde zijn! ben 'opgegroeid' met die films en kan echt verdrietig hiervan worden terwijl ik de beste man niet eens persoonlijk gekend heb.. gek he?
Ik kende hem eigenlijk niet... erg hè? Maar desalniettemin een naar bericht! En wat verschrikkelijk droevig dat hij een dochter nalaat...
Bizar! Mooie man. Ik ben fanatiek the Fast and the furiuos fan. Denk dat hiermee ook een einde komt aan de reeks.
Moest even kijken welk gezicht erbij hoorde... Herken hem idd...wow... Verschrikkelijk voor de familie en vrienden...
Ja vreselijk om te zien, heb een filmpje gezien waarin je de 'auto' ziet, maar een auto is het niet meer. Zo doodgaan wens je je ergste vijand nog niet eens toe, heel erg dit.
Erg he, zo jong.. Zo voelde ik me ook toen ik las dat Andy Whitfield was overleden, (Spartacus). 39, 2 kindjes.. Stom he.