Ongelooflijk er is gewoon niks meer over van die auto : Acteur Paul Walker (40) van Fast and the Furious omgekomen bij auto-ongeluk - nrc.nl Als je ziet hoe die auto er eerst uit zag echt angstaanjagend..
Echt verschrikkelijk. Zo jong en getalenteerd. RIP. Vreselijk voor zijn dochter en familie en vrienden
Een van mijn favoriete acteurs! Zo jong nog en bij zo'n tragisch ongeluk om het leven gekomen Vreselijk voor zijn familie vrienden collega's en zijn fans!
Heel die serie kende ik niet. Lees dat hij ook in who.s the boss speelde als kind daar van ik hem wel. Rip.
Wat erg zeg! Ik wist eigenlijk niet dat hij ook in who's the boos speelde...weet iemand wie hij daar speelde? (toch niet Jonathan, of wel?)
Hij heeft daar maar 1 aflevering een rolletje in gespeeld, dus niet zo gek dat niemand dat verder meer weet Dit zou 'm moeten zijn: http://www.youtube.com/watch?v=a2WHPUu5IzY (even doorscrollen naar 4:55)
Eind deze maand komt de film Hours uit. Daar speelt hij ook de hoofdrol in. Ik heb de trailer bekeken en denk dat ik deze nu wel ga kijken. We wachtten eigenlijk op Fast 7, maar helaas :'(
Ik ga hours ook kijken. En The Fast 7 ik denk dat ik die ook ga kijken als hij uit komt al zal dat niet het zelfde zijn zonder hem
Jeetje die auto echt niks meer van over ik vraag me af of er uberhaupt nog wel lichamen uit zijn gekomen. zeer heftig dit
Heel erg triest allemaal. Ik hoop alleen dat hij niks gevoeld heeft.. Dat hij buiten bewustzijn was, toen die auto begon te branden. Want dat lijkt me verschrikkelijk, als je dat bewust meemaakt. RIP Paul.
Vreselijk........ Hij maakte the fast and the furieus samen Vin Diesel zo leuk!!! Met zijn fel blauwe ogen......weer een gemis van een goed acteur. Toch schrik ik minder hiervan dan met de dood van Heath Ledger....dat vond ik zo erg, dat ik zijn laatste film niet kon kijken en toen ik hem keek, moest ik huilen op het eind