Jazeker ik zeg ook niet dat ik perse gelijk heb maar je kan ook van iets kleins heel makkelijks iets groot maken...dus die site
Kan maar ik vind het wel iets engs hebben, dat op vrijdag zo'n hoax naar buiten komt en dat dan op zaterdag gebeurd. Ik hoop van harte dat het allemaal bullshit is, mij is dat allemaal te eng
Ik vind het wel een hele goede site! En er zullen niet alleen maar onzin dingen op worden verteld....(toch)
Ik kan me wel vinden uin dat artikel. Ik kan niet geloven dat zo'n klein boompje dapper weerstand bied aan zo'n auto met zo'n snelheid... Die auto is ontploft voordat die die megagigantische boom heeft geraakt...
Ze hebben niet alleen een boompje aangeraakt maar ook een paal. De bestuurder was op slag dood. paul walker overleed door inwendige verwondingen en door het vuur (ik mag hopen dat hij niks heeft gevoelt van het vuur) Paul Walker kwam om door klap en vuur - NOS op 3
De auto waarin ze reden is speciaal ontworpen om te racen. De auto moet gewoon goed gereden worden, je moet er erg voorzichtig mee zijn. Eén verkeerde handeling en je riskeert je leven. Het is daarom ook niet bedoeld om in de stad/woonerf er mee te rijden, maar meer op snelwegen. Ik vind het vreselijk dat hij overleden is en vindt de discussie over of hij te hard gereden heeft eigenlijk respectloos.
Het is ook respectloos, Paul walker vertrouwde zijn vriend genoeg om in de auto te stappen, dan moeten wij bij neerleggen dat er twee mensen zijn omgekomen en nabestaanden nalaten, ook al was Paul Walker beroemd, maakt de dood van zijn vriend niet minder erg! ze hadden allebei kinderen, die nu zonder vader door moeten, dat is triest....
Daar ben ik het dan wel mee eens. Ik blijf een geloofwaardige toon vinden in die complottheorie. Maar feit blijft, dat ze elkaar vertrouwden toen ze samen in dat scheurmonster gingen zitten.
Jeugdvriend probeerde Paul Walker te redden | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Zo erg