Op donderdag 8 juni en vrijdag 9 juni kun je bij de Bebel in Maassluis (koningshoek) gratis een foto van je kindje laten maken. Je moet hiervoor een afspraak maken, en dat kan op dit telefoon nummer (ik denk niet vandaag, ivbm feestdag); 0105928363. Langs gaan mag ook. De foto word gemaakt door een professioneel fotograaf, en echt in de Anne Geddes stijl! Bijvoorbeeld in een grote schelp. Er is nog keuze ook, dus je mag zelf kiezen! Vandaag stond het in de krant (Maassluise Courant), dus wie weet, heb jij nog een plekje als je morgen belt! Kun je op de foto met je baby... Overigens is het voor kindjes tot 1 jaar. Liefs Sinnamon
hai sinamon hai ik had een vraagje dit leek ons ook een leuk idee voor onze kleine strax Maar wij wonen in friesland weet jij misschien waar het ook hier n de buurt gedaan wordt? Want het leek mij een geweldig idee , mooi man zulke foto's van je kleine drollie. Gr Loesmari
Ik vond het ook erg lief, vandaar dat ik het hier heb gezet. In de krant stond dat het ook al in Delft was geweest, dus wie weet komt het ook naar het noorden toe! Liefs Sinnamon
wat leuk zeg, lijkt me heel leuk om zo`n foto te laten maken en dan te kunnen gebruiken voor het geboorte kaartje. dan zou zo iemand wel naar je toe moeten komen na je bevalling.
met een proggie voor bewerken van foto's kan je zelf ook een hele leuke foto bewerken hoor voor je geboortekaartje
ik heb in delft foto's laten maken pas van pepijn! was erg leuk en de fotograaf was erg aardig! zeker een aanrader!
is daar ook gewoon een site van? want ik beval pas eind juli, maar ik zou graag gewoon die foto's willen maken,.. en er gewoon voor betalen... weetje jij daar iets van Wolkje?