Hoi Nikki, Ik heb eerlijk gezegd maar 1 harry potter film gezien (erg he, als juf engels, heb ik er helemaal niks mee) Maar wel een aantal van de films die jij opnoemde.. die stem van die man... zwijmel! Weet je wie ik nog meer leuk vind... Colin Firth...
Jaaaaaaaaaa die vind ik ook leuk en ontzettend goed!! Maarre ik vind Tom Cruise nog steeds het lekkerste Ook al doet hij misschien wat vreemd de laatste tijd. Hij is toch ook alweer 43 geloof ik..In juli alweer 44
Hij zit op dit moment niet in de serie,hoop vurig dat ie wel weer terug komt. hihi Zijn eigen naam is PAUL LEYDEN (ga maar es googlen, dan snap je me vast wel) kijk hier maar: Nou ikke niet. Wat n ouwe vent is dat. Ik wist niet wie t was, dus dan is google altijd n leuke optie. Maar ik schrok zowat. Ieeelw!
Hier boven is ook een heeeeeele mooie man!! Maar ik heb even ook gegoogled naar Alan Rickman en Colin Firth en als je meerdere foto,s van hun ziet dan zie ik toch echt wat de andere meiden bedoelen, ze hebben allebei een erg mooie uitstraling. Ik kende de HP films wel, maar op deze manier had ik Sneep nog niet bekeken Gelukkig heb ik hier thuis mijn eigen geweldige oude man rond lopen die een nog veeeeeeel mooiere uitstraling heeft Mijn vriend is 7 jaar ouder dan ik ben en daar plaag ik hem vaak mee, noem hem ook vaak "mijn oude man" Maar wel MIJN oude man (en vooral lekker ding) Groetjes Carry
Doe mij inderdaad ook maar een échte man en niet zo'n blotebillengezicht.. Al Pacino, Sean Connery, George Clooney en wat dacht je van Ricardo Tubbs uit Miami Vice...mmm In de iets jongere categorie wil ik graag een Matthew McConaughey of een Dermot Mulroney (uit Assassin met Bridget Fonda).
Oke dames, als jullie dan de oudjes nemen, offer ik me vrijwillig op om Brad Pitt te troosten, ja, iemand moet het doen.... Groetjes, Anakin.
Ik vind hem ook errug leuk in Robin Hood;Prince of Thieves (met Kevin Costner) Johnny Depp vind ik leuk!!!(voor mij ook al oud hehe) Grts
hmmm sorry maar droom toch graag van Orlando Bloom en Johnny Depp Pirates of the carribean te gekke film is dat...zit al met spanning op deel 2 te wachten Verder vind ik Gary Oldman (Sirius black uit HP) ook wel iets misterieus hebben. En hij is toch echt te oud voor me haha. Maar vind het een prettige acteur om tegen aan te kijken
en als we dan toch bezig zijn.... Wentworth Miller, Micheal scofield uit prisonbreak!!! die is ook al 34! zou je niet zeggen!
Nou, als die voor mijn deur staat....dan doe ik zeker open ja!!! 34, mooie leeftijd Groetjes, Anakin.