Acteurs ...

Discussie in 'De lounge' gestart door NikkiF, 2 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hmm ja ik vind oudere mannen ook vaak leuker,mannen worden meestal mooi oud,dat kan ik van sommige vrouwen niet zeggen....

Maar wat ik ook een leuke man vind, is John Travolta....

kwijl kwijl kwijl

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Tuurlijk heeft iedereen van ons haar droomman thuis rondlopen, gelukkig maar, maar kijken kan geen kwaad, toch ? :D

Natasja, de stem van Alan Rickman is inderdaad betoverend ! Er is een site waar je interviews en zo van hem kunt downloaden. Ik heb het even opgezocht. Het is deze site: britbitsandclips.com Ik heb vele interviews opgeslagen en kijk ze geregeld. Ik verbaas me er steeds over hoe normaal hij eigenlijk is terwijl hij toch zo bekend is. Hij staat met beide benen op de grond en heeft echt respect voor zijn fans. Super is dat ! En in een interview zegt hij zoiets als: "If you love me, just buy my movie" Dat is echt wel quite ! :p En Colin Frith vind ik ook geweldig ! Ze zijn samen te zien in Love Actually ! Die moet je echt eens zien ! Lachen joh !

Minni, die foto's zien er inderdaad goed uit ! Deze man is denk ik wel nog niet zo oud dat hij bij de "oudere acteurs" kan worden ondergebracht, toch ? Maar je hebt gelijk, hij ziet er goed uit. Alan Rickman is inderdaad 60 jaar oud. Ik weet niet welke foto's je hebt gezien, maar ik ken mensen die er met 60 een stuk slechter uitzien ! 8) Het is niet zo zeer dat hij echt super knap is, het is zijn uitstraling ... :rolleyes:

Carry, leuk dat je hebt gegoogled ! En ik ben blij dat je mooie plaatjes hebt gevonden !

Lucia, inderdaad is Alan Rickman geweldig in Robin Hood. Ik vind dat hij Kevin Costner van het doek af speelt ... al vind ik Kevin Costner ook horen bij de categorie "oudere acteurs met een geweldige uitstraling"

Over het algemeen heb ik de meeste waardering voor de Engelse acteurs. Zij moeten veel harder knokken om het te maken in de filmwereld. Het is echt "take it or leave it" en ze moeten vaak voor minder geld werken dan de meeste Amerikaanse sterren. Dat vind ik wel bewonderenswaardig ... al is hun beroep natuurlijk geweldig ... dat zouden wel meer mensen willen hebben toch ?

Is het mogelijk om hier ook een foto te plaatsen ? Hoe gaat dat ? Bedankt voor de tip !

Groetjes,
    Nikki F

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Pientje !

Hij is inderdaad een goed voorbeeld !

Hoe heb je die foto daar gekregen ? Mij lukt het maar niet ! Help ! :(

Groetjes,
    Nikki F

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ben ik het helemaal mee eens ;)

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    NikkiF,

1.sla je plaatje op de pc op
    2.ga naar www.imageshack.us
    3.plaatje uploaden
    4.laatste link kopiëren
    5.hier klikken op 'nieuw antwoord'
    6.klikken op IMG-knop
    7.link plakken
    8.en weer de IMG knop ;)

Lijkt heel wat,maar eignelijk is het heel simpel.Succes! ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey Nikki,

hihihi die stem he? hihihi
    Ja love actually heb ik al meerdere keren gezien... zwijmelllllll....
    Ook nog eens hugh grant... zucht!!!

7. Marije

Marije Actief lid

17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Jaaa, Hugh Grant is ook zo'n lekkere vent.

Ik heb ook even gegoogeld op Alan Rickman (hihi, vergeet zijn naam nu niet meer) en zucht.... mooie man! :D

8. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hugh Grant is inderdaad ook niet verkeerd..
    Al vond ik hem met wat langer haar wel leuker... :D

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn favo's zijn ook Hugh Grant en George Clooney. Echt mjam!! Brad Pitt vind ik echt niet verkeerd, maar die wat oudere mannen stralen wat meer rust, volwassenheid en zelfbewustheid uit die ik heel sexie vind.

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Lucia, super dat je de foto hebt geplaatst van Robin Hood ! Hij ziet er gemeen uit he (maar toch erg sexy) ! Super ! :D

Ik heb ook een heel mooi plaatje van Alan Rickman. Het is van een premiere van een HP film, ik dacht deel 3 in New York. Bedankt voor de uitleg Lucia !

Natasja, ja, alle Britse talenten komen samen in Love Actually ! Hugh Grant heeft inderdaad ook "the looks", maar in interviews vind ik hem erg verwaand. Liam Neeson vind ik ook een hele goede acteur !

Marije ! Leuk dat je onze mening deelt ! Super !

Ik hoop dat jullie deze foto ook mooi vinden. Ik vind dat hij er ook iets liefs in uitstraalt ... :oops:

Groetjes,
    Nikki F

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Deze foto is dit jaar gemaakt tijdens het filmfestival in Berlijn. Mooi, toch ?

Groetjes,
    Nikki F

Hij verschijnt helaas niet in beeld, maar als je op de link klikt word je zeker beloond met een mooi plaatje ! :D

Heb het voor je veranderd nu staat hij er wel groetjes femke

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    als je [img= en aan het eind de 1 na laatste ] weghaalt, heb je volgens mij de foto staan.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    dat is erg zeg. 1 jaar foto's van Giulian en nauwelijks foto's van zn ouders.

Maar dit is mijn knappe vent (9 jaar ouder dan ik)
    Ik vind m wel op Simon Frasier lijken, hoor.

foto's gemaakt op 9 april, toen Giulian van zn eten aan het pikken was. Sindsdien eet Giul met de pot mee.

ps. deze foto's geven de vergelijking niet weer trouwens... Das weer erg jammer.

ik heb even de foto's onder elkaar gezet werd een beetjes breed[/b]

14. jansje

jansje Lid

5 mei 2006
    52
    0
    0
    verkoopster
    ik ben helemaal weg van Vinn Diesel!!wat een lekker bekkie heeft ie!!Ook die acteur van prison break die wie onder de tattoo's zit vind ik een stuk om te zien!!!weet alleen zijn naam zo niet!

liefs

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Minni,

Ik heb het geprobeerd, maar het wil niet lukken. Dan maar klikken op de link !

Groetjes,
    Nikki F

16. Niet meer actief

nikki ik heb je bericht aangepast

ook het bericht van minni

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Femke !

Bedankt ! Hoe heb je dat nou zo gekregen ? :oops:

Groetjes,
    Nikki F

18. Niet meer actief

ik heb alleen de link gebruikt en daar [​IMG] na gezet. even wezen knippen en plakken dus hihi

moet je even door hebben en dan is het makkelijk

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Femke !

Bedankt ! Weet ik dat bij mijn volgende poging ! :D

Groetjes,
    Nikki F

20. Niet meer actief