Hi meiden, afgelopen donderdag had ik een testje geplaatst van 1 dag voor mijn nod. Vandaag 3 dagen na mijn nod ziet de test er zo uit.. Was wel al mijn 6e plasje van de dag.. Wat denken jullie?!
ik denk dat dit een positieve test is, misschien nog een test halen van cb digitaal, dan weet je het zeker.
de test is zeker wel positief ik vind enkel het streepje licht voor 3dagen na nod het kan dat je gewoon niet zo veel hcg aanmaakt natuurlijk. dit is een foto van mijn test op nod.
Ik weet natuurlijk ook niet exact hoe ver ik ben doordat ik vorige maand een vroege mk gehad heb. Kan een aantal dagen schelen.. Daarbij is het geen ochtend urine, had al zeker 6 plasjes ervoor gedaan. Moet na 2 de dokter bellen, hoop dat ze bloed af gaan nemen..
Ik vind het streepje niet licht hoor. KV2v5 geeft echt niet meer zulke donkere strepen als vroeger. Volgens mij zit er ook verschil in de batches van testen (lichtere en donkere), want heb met een ander pakje ook weer lichtere testen gekregen na een aantal dagen (dus paniek wat nergens voor nodig was). Ik had ben na een CB met indicator gestopt omdat het me zo onzeker maakte. Ik zeg gefeliciteerd!
Meid niet onzeker worden komt goed op en net na nod had ik exact jou testen pas op 5 weken een knaller zie album!
Bedankt voor de lieve reacties.. Door mijn mk van vorige maand ben ik wel wat angstig maar ga proberen ervan te genieten en me niet te druk maken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Liefs..
De bovenste was bij mij 3 dagen na nod en zie hoe mooi ze zijn opgelopen (de laatste is van 8 nod) Dus gefelciteeerd