wat een ellende wat kan je je maatje toch missen.Simon ging haast nooit naar buiten alleen tuin in en blokje om.Tot vrijdag nacht za ochtend werden we gebeld dat hij overreden was.Sinds dien kan ik hem alleen maar missen en aan hem denken.S morgens als je flesje voor de kleine kwam halen piept die gezellig met je mee naar boven.Kwam lekker naast je zitten.Kwam je thuis zat die al te wachtte op je.Hij liep overal waar wij ook waren.En nu is het stil overal waar ik kijk herinner ik mij weer aan hem.Het idee van nooit meer een knuffel nooit meer lachen om hem doet pijn is nu al 2 dg geleden maar verdriet word alleen maar erger.En er zijn mensen van hallo is maar een kat.Maar het was wel mijn maatje die slechts 2 jaar geworden is nou ja bijna 3 gister was die jarig geweest.
Sterkte. Ik mis mijn kater 7 jaar later nogsteeds. Een kat kan een hele speciale plek krijgen in je leven, het zijn bijzondere beesten. Het is echt niet aanstellerij dat je je kat mist. Het was niet zomaar een kat, het was jou maatje.
Kat of niet,het was jou beestje en deel van het gezin en daar hou je van! Vreselijk dat hij overreden is Zit met tranen in mijn ogen,is echt mijn angst dat een van mijn diertjes overreden zou worden. Mijn poes Siep is nu voor de 5e dag vermist en ben zo bang dat ze niet meer leeft,en dan heeft ze nog 4 kittens waar ze echt zo van genoot... Niks voor haar om dagen weg te blijven. Leef echt met je mee!!! Sterkte meis!
Weet hoe vreselijk het is.. zou mijn 2 poezebeesten ook niet meer kwijt willen. Helaas ook afscheid moeten nemen eerder, van een kater en een poes.. Heeel veel sterkte meis!
heel veel sterkte!! =( Heb zelf 2 schatten van katten (beiden hun eigen persoonlijkheid) en ben enorm gek op ze. Woon langs een drukke weg maar gelukkig komen ze nooit verder dan het balkon. Vroeger toen ik jong was en bij mn ouders woonden zijn we ook een kat verloren die maar 2 of 3 geworden is.
Heel veel sterkte!! Mijn kater is net voor zijn tweede verjaardag ook overreden, en na 4 jaar mis ik hem nog steeds. En als iemand zegt 'ach het was maar een kat' dan heeft die nooit de vreugde gehad om een dier te hebben.
Heel veel sterkte, ook al is het "maar"een kat voor sommige mensen, een kat kan heel veel voor je betekenen. Het is zo akelig als je je maatje moet missen. Mis hier onze banjer ook nog vaak hoor en het is toch al ruim 2 jaar terug dat hij doodgereden is. Spitismuis: zijn de kittens al wel op een leeftijd dat ze zichzelf redden? Hopelijk komt ze toch nog terug.
Dank jullie wel voor medeleven.Hoop voor jullie dat jullie nog lekker lang van jullie katten mogen genieten. @spitsmuis heb jij al wat van je kat gehoord?
Hoi 27Denise, ik hoop dat je mijn pb hebt gehad. Nogmaals heeel veel sterkte met t verlies van Simon!