Mijn dochter heeft het speendoekje van Lodger uitverkoren als favoriete knuffel, dus ONmisbaar bij het in slaap vallen... Wat blijkt: het is een doekje uit de blije babydoos en dus niet te koop (meer) in de winkel of bij Lodger. Wie-o-wie heeft er nog zo'n doekje in de kast liggen en gebruikt hem niet? Daphne zou hem graag van je krijgen, want mama wil het doekje toch wel graag regelmatig kunnen wassen. Dus dan zijn wat reservedoekjes erg welkom. We horen graag van je! PS: ze is een beetje kieskeurig, alleen de witte doekjes met roze en blauwe stippen (zie foto) worden goedgekeurd door haar, die met paarse stippen of die in het groen die gooit ze weer uit haar bed. 't Is wat hè...
7 euro vind ik wel erg veel voor iets dat gratis in een blije babydoos zat. Dus ik zoek rustig verder. Nee, klopt, die paars-groene vindt madammeke niks
Ik heb er hier nog 3 liggen! Ze zijn gewassen en ze hebben wel eens bij de tweeling in de wieg gelegen, maar echt gebruikt zijn ze eigenlijk nooit. Ze zien er dus nog goed uit. Wel heb ik het merk-labeltje (die aan de zijkant, niet die in het midden ) eraf geknipt. Vraag me niet waarom, vreemde tic van mij... Als je interesse hebt wil ik er wel 1/2/3 naar je toe sturen. Laat maar even weten.
Hai, Als je met Brunette nog niet geholpen bent; wil ik wel even voor je kijken of ik er nog 1 heb liggen. Hier niet gebruikt in elk geval. Stuur me dan graag even een PB, want lees hier niet altijd op. Groetjes!
Hoi allemaal, Dank voor jullie enthousiaste reacties, ik heb intussen een hele stapel doekjes binnen. De la is dus aardig vol, men kan stoppen met zoeken hoor! En nogmaals dank voor het opsturen van de doekjes!