Hey dames! Ik heb hier twee grote pakken pampers liggen in maat 3. Kreeg deze van een oud-collegaatje maar Tygo past die maat allang niet meer. Weigeren was geen optie want ze had het voor me achtergelaten op mijn werk. Heb haar gecontact en ze vond het helemaal prima als ik het hier aan zou bieden. Wél vind ik dat ik er even bij moet melden dat de pakken bij haar thuis hebben gelegen. Ze heeft zelf geen kids en rookt binnen. Nu zit het natuurlijk in plastic dus het zal zo'n vaart niet lopen maar er is 1 verpakking open en 1 uitgehaald voordat ik de pakken kreeg. Ik zou best even willen checken of de luiers nu naar rook ruiken maar ben zelf een (buiten) roker dus dat merk ik dan niet of nouwelijks op. Ik dacht, ik meldt het er even netjes bij afgezien van het feit dat ik zelf denk dat het niet zo heel erg zal zijn. Anyway, voor de liefhebber; ze zijn gratis af te halen bij mij thuis. Ik zou het anders weg moeten mikken en dat vind ik nou eigenlijk ook weer zonde.. Wie weet wie ik er blij mee kan maken, toch?
Oh sorry, da's wel handig om te melden natuurlijk. Ik woon in Haarlem, evt in het weekend ook in Hoofddorp op te halen
Vind het super lief dat je het hier aanbied echt top! Voor mijn vriendin helaas te ver. Hopelijk kun je er iemand anders blij mee maken.
O, dat wist ik helemaal niet! Gaat ook niet op in dit geval denk ik. Het is nog een "oude" verpakking. Daar was toch iets mee, geloof ik? Verpakkingen waren ineens anders ofzo? Nou ja, ik gebruik zelf geen pampers omdat mijn zoontje daar wat last van zijn bovenbenen van krijgt. Het zit altijd wat vreemd om hem heen. Kan het wel proberen om te ruilen maar ik weet dat hij er last van krijgt. Ik laat het maar zo, is vast wel iemand blij mee Maar bedankt voor de tip