actie lidl wanneer in de winkel?

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik hoor regelmatig dat je misgrijpt als je voor een actie gaat bij de lidl en dat er eerder wordt bijgevuld? is dit zo.
    En zo ja wanneer wordt de actie van maandag dan bijgevuld? ligt dit zaterdag al in de schappen?
    gr brenda

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Als er bij ons in het krantje staat vanaf maandag en ik ga woensdags, ligt het vak nog helemaal vol. Zo 2 weken terug ook met gourmetschotels. De vriezer lag nog vol op woensdag. Aanbieding ging maandag in.
    Misschien komen er gewoon niet zoveel mensen bij ons in de lidl. :p

3. Tink

Tink Niet meer actief

Hangt er vanaf wat het is! Als het om apparaten gaat moet je zorgen dat je bij openingstijd voor de deur ligt anders is het vaak op. Andere dingen liggen er soms inderdaad daaaaagen later nog.

4. wendie70

wendie70 Lid

9 aug 2010
    85
    0
    0
    NULL
    NULL

ik werk bij lidl en als je het over de nonfood aanbiedingen hebt die worden rond sluitingstijd op zaterdagavond en woensdagavond gevuld bij ons in sneek hoe dat in andere filialen gaat weet ik niet maar als je vlak voor sluitingstijd gaat dan kan je geluk hebben dat er al wat in de manden ligt

food ligt er altijd aan wanneer de vracht binnenkomt waar het dan bij zit

hoop dat je er wat aan hebt

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Je moet er een beetje kijk op hebben.
    Goedkope gourmetschotels wordt je mee dood gegooid, dus daarvoor hoef je niet voor de deur te liggen.

Ik heb ooit een keukenweegschaal gekocht voor 10 euro. Zo'n plat modern rvs ding die ik tijdens t wegen op 0 kan zetten en waarin ik kan schakelen tussen ml en gr.
    De goedkoopste kosten rond de 50 euro. Dan weet je dus gewoon dat ie voor 10 euro zo weg is bij de Lidl of Aldi, daarvoor geldt tzelfde.

6. brenda1976

ik wil graag het skipakje en die winterbroeken hebben....
    is misschien handig om zaterdag iets voor 5 te gaan?

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Zou ik zeker proberen. Bij de Lidl bij m'n ouders liggen de aanbiedingen meestal al zaterdagmiddag vlak voor sluitingstijd in de bakken.

8. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    ja meestal doen ze de aanbieding de dag ervoor een uurtje voor sluitingstijd in de vakken.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dan ga ik het morgen ook eens proberen :D. Wil ook een skipak scoren voor m'n dochtertje;).

10. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ze lagen hier vanmorgen al in de winkel. Ik is blij! :D

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    En zijn ze een beetje mooi?
    Ga zometeen even kijken, hopelijk zijn ze er nog! Had zaterdag helaas geen tijd ervoor.

12. brenda1976

Wij waren zaterdag allemaal ziek!

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb er zojuist nog 1tje kunnen scoren, de grijs geruite met blauwe rits.. Ben helemaal happy!

Moet wel zegge dat dit maat 62/68 is en mijn zoontje zit nu net in 68 en hij zit echt precies goed, veel kleiner had ie niet moeten zijn.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier ook 1 gehaald.. voor dochter die normaal 86 heeft.. nu een 98/104 meegenomen, die ruim valt, maar nu passen haar dikke wollen jurkjes er prima in..

er lagen er genoeg, maar ik was ook nagenoeg als enige in winkel omdat de wegen niet begaanbaar zijn

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik vind hem super heb hem al langer omdat die reclame in dld al een hele tijd trug was. maar hij is echt super hoor net als de snowboots trouwens weet niet of die ook in ned komen maar zijn ook echt heel fijn

16. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik kan ze niet vinden in de folder? Heeft iemand een link misschien?

17. brenda1976

ik heb er ook een gevonden....
    snowboots heeft mijn man van de lidl en vind het geweldig!

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Was vanmiddag bij de Lidl en ze hadden nog zat skipakken, allemaal maat 62/68. Voor kindjes met die maat zijn ze misschien handig, maar ze waren niet van waterdichte stof, dus een dreumes die in de sneeuw speelt heeft er niet veel aan.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Op de verpakking staat dat ie wel vuil en waterafstotend is? Zal ik het eens proberen? 1 momenttje..

20. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Hier ook vandaag een skipakje gekocht, maar hij is wel vuil- en waterafstotend, er zit zo'n speciaal laagje op. Dochtertje is gevallen in de sneeuw en totaal niet nat geworden, dus hij werkt goed en zit lekker warm!

Deel Deze Pagina