Ik hoor regelmatig dat je misgrijpt als je voor een actie gaat bij de lidl en dat er eerder wordt bijgevuld? is dit zo. En zo ja wanneer wordt de actie van maandag dan bijgevuld? ligt dit zaterdag al in de schappen? gr brenda
Als er bij ons in het krantje staat vanaf maandag en ik ga woensdags, ligt het vak nog helemaal vol. Zo 2 weken terug ook met gourmetschotels. De vriezer lag nog vol op woensdag. Aanbieding ging maandag in. Misschien komen er gewoon niet zoveel mensen bij ons in de lidl.
Hangt er vanaf wat het is! Als het om apparaten gaat moet je zorgen dat je bij openingstijd voor de deur ligt anders is het vaak op. Andere dingen liggen er soms inderdaad daaaaagen later nog.
ik werk bij lidl en als je het over de nonfood aanbiedingen hebt die worden rond sluitingstijd op zaterdagavond en woensdagavond gevuld bij ons in sneek hoe dat in andere filialen gaat weet ik niet maar als je vlak voor sluitingstijd gaat dan kan je geluk hebben dat er al wat in de manden ligt food ligt er altijd aan wanneer de vracht binnenkomt waar het dan bij zit hoop dat je er wat aan hebt
Je moet er een beetje kijk op hebben. Goedkope gourmetschotels wordt je mee dood gegooid, dus daarvoor hoef je niet voor de deur te liggen. Ik heb ooit een keukenweegschaal gekocht voor 10 euro. Zo'n plat modern rvs ding die ik tijdens t wegen op 0 kan zetten en waarin ik kan schakelen tussen ml en gr. De goedkoopste kosten rond de 50 euro. Dan weet je dus gewoon dat ie voor 10 euro zo weg is bij de Lidl of Aldi, daarvoor geldt tzelfde.
ik wil graag het skipakje en die winterbroeken hebben.... is misschien handig om zaterdag iets voor 5 te gaan?
Zou ik zeker proberen. Bij de Lidl bij m'n ouders liggen de aanbiedingen meestal al zaterdagmiddag vlak voor sluitingstijd in de bakken.
En zijn ze een beetje mooi? Ga zometeen even kijken, hopelijk zijn ze er nog! Had zaterdag helaas geen tijd ervoor.
Ik heb er zojuist nog 1tje kunnen scoren, de grijs geruite met blauwe rits.. Ben helemaal happy! Moet wel zegge dat dit maat 62/68 is en mijn zoontje zit nu net in 68 en hij zit echt precies goed, veel kleiner had ie niet moeten zijn.
hier ook 1 gehaald.. voor dochter die normaal 86 heeft.. nu een 98/104 meegenomen, die ruim valt, maar nu passen haar dikke wollen jurkjes er prima in.. er lagen er genoeg, maar ik was ook nagenoeg als enige in winkel omdat de wegen niet begaanbaar zijn
ik vind hem super heb hem al langer omdat die reclame in dld al een hele tijd trug was. maar hij is echt super hoor net als de snowboots trouwens weet niet of die ook in ned komen maar zijn ook echt heel fijn
Was vanmiddag bij de Lidl en ze hadden nog zat skipakken, allemaal maat 62/68. Voor kindjes met die maat zijn ze misschien handig, maar ze waren niet van waterdichte stof, dus een dreumes die in de sneeuw speelt heeft er niet veel aan.
Hier ook vandaag een skipakje gekocht, maar hij is wel vuil- en waterafstotend, er zit zo'n speciaal laagje op. Dochtertje is gevallen in de sneeuw en totaal niet nat geworden, dus hij werkt goed en zit lekker warm!